{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
568 visninger | Oprettet:

hofferen h
hofferen h
Tilmeldt:
15. nov 2007
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

hbx evo onroad-gider ikk køre {{forumTopicSubject}}

hey, jeg har lig fået en hbx evo, og har kørt med den en enkelt gang, og så satte jeg den tilopladning, og der kom jeg til at trykke på den setup knap der er, og nu gider den ikk køre, og har prøvet al verdens ting, men den gider kun dreje, og en gang imellem bakke, og det kan både være når man trykker frem og tilbage på fjernbetjeningen... ska lig siges jeg er rimelig ny indenfor rc biler, men håber i kan hjælpe...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hbx evo onroad-gider ikk køre
  • #1   10. jul 2009 Læs manualen du fik med. Der er en vejledning i hvordan du resetter din fartregulator.

  • #2   10. jul 2009 For at gøre en manual kort:

    Du kan let resette din fartregulator.

    Klik 1 gang på setup knappen, bilen skal være tændt og det skal kontrollen også. Husk at have "speederen" neutralt. Den skulle gerne bippe 1 gang.

    Nu holder du speederen i bund så du giver den max gas. Og så klikker du på setup knappen. Den skulle gerne bippe 2 gange.

    Nu holder du så bremsen i bund og klikker 1 gang på setup knappen. Nu burde den bippe 3 gange og din bil virker igen!


  • hofferen h
    hofferen h Tilmeldt:
    nov 2007

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #3   11. jul 2009 den gider stadig kun bakke... har os prøvet at stille på de 2 knapper der er i toppen er fjernbetjeningen, og den gider stadig kun bakke og dreje... ligemeget hvad jeg stiller den på...

  • #4   11. jul 2009 Tjek evt om der er noget galt med nogle ledninger der sidder forkert eller er smadrede. Du kan også få hjælp af nogle lidt bedre herinde, eftersom at jeg ikke ved så meget om tingene.

  • #5   11. jul 2009 den kan næsten kun være det.. reset din esc

Kommentér på:
hbx evo onroad-gider ikk køre

Annonce