{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Heli??
  • #1   15. jul 2009 OMG!! du keder dig;D

• #2   15. jul 2009 Jens har de et link til den model helikopter der hedder "okay", kan sku ikke finde den smiley

• #3   15. jul 2009 heh heller ikke mig??

• #4   15. jul 2009 ok, du skriver du er nybegynder, men gider ikke en nybegynder det er ikke en god ide, men hvad har du i tankerne vil du prøve 6 kanaler, 4 kanaler? kaster du dig ud i 6 kanaler bliver det en meget kort og dyr fornøjelse, men hvad havde du forstilet dig det sku være?

• #5   16. jul 2009 jeg har ikke rigtig forstillet mig noget og ved heller ikke om det skal være en 4 eller 6 kanals? kunne bare godt tænke mig en der var noget større end en lama syndes nemlig den er lige lille nok

• #6   16. jul 2009 der er sådan en redwolf som i min profil, de flyver rigtig godt, ellers har e-sky lavet en big lama den har de hos rcfun, det sku være den største coaxial, jeg ville helt klart anbefale en coaxial som nybegynder og så stor som mulligt

red wolf
    (link fjernet)

big lama
    (link fjernet)

• #7   16. jul 2009 kan man ikke få noget der er større i 4 kanals? eller skal man så op i en 6 kanals som er svær og styre son nybegynder?

• #8   16. jul 2009 (link fjernet)

er lige så stor som en 400 helikopter men ander ikke hvordan den flyver

6 kanaler skal du ikke læge med lige med det samme, medmindre du er meget rig:)

• #9   16. jul 2009 heh oka...syndes bare jeg høre så mange siger at efter et par måneder leder de efter en ny heli fordi de startede med en lama

• #10   16. jul 2009 Har en tilsalg. 6 kanals med fjernbetjening...

• #11   16. jul 2009 Alle servoer etc. kan leveres med.

• #12   16. jul 2009 Helikopter flyvning er svært. Ja.
    Men nu behøver det heller ikke at lyde værre end det er.
    Jeg startede med en 6 kanals heli (E-flite Blade 400), uden nogensinde at have prøvet en simolator eller noget. Og det har kostet mig 250 kr. i reservedele indtil videre og nu kan jeg nogenlunde hover, og flyve rundt om mig selv i kraftig vind og lign.

Så hvis du har fløjet med fly før, eller kørt bil med pinde anlæg, sådan så du har en fornemmelse af at bruge sådanne 2 styrepinde.
    Og selvfølgelig mod på det, så kan det godt lade sig gøre med en 6 kanals.

Men tag det nu ikke som en anbefaling, kun at det kan altså godt lade sig gøre hvis man virkelig vil.

Men nu til dit enlige spørgsmål:
    6 kananls ville jeg vælge en T-rex 450. Selvom større er mere stabile, men så er du næsten nød til at blive lært op i en klub da, jo større, jo større skade gør de jo så også hvis det går galt.

Men har du aldrig brugt et pindeanlæg, så hold dig til nogle af de 4 kanals der bliver forslået.

• #13   16. jul 2009 Rasmus K: nu var det ikke lige en nitro heli jeg ledte efter:D

Brian F: Jeg har prøvet et pinde anlæg før men det er lang tid siden... er der noget der hurtigt går i stykker på en heli når man er nybegynder som jeg lige så godt kan bestille med til den med det samme?

• #14   16. jul 2009 Det sku svært at sige.
    Det kommer an på så meget. Det kan gå i stykker det alt sammen.
    Så med hensyn til det, er det nok bare at prøve ad og se hvad der sker.

Men når du siger det er længe siden du har brugt pindeanlæg vil jeg nok foreslå dig at få fat i en simolator også.
    Den vil du også blive glad for hvis du bliver bidt af helikopter flyvning.

• #15   16. jul 2009 følger der ikke sådan en med når man køber helikopteren??

• #16   16. jul 2009 Det kommer an på hvilken man køber. Men de 6 kanals jeg har set gør der ikke.
    Jeg har set nogle af de 4 kanals man kan få gør der. Men om den så er noget vær, kender jeg ikke noget til.

Men nogle rigtig gode er. "Real flight" og " Phoenix"

• #17   16. jul 2009 Jeg har en 6 kanalers honeybee. Det var min første heli, og har kostet mig en del i res-dele. siden købte jeg en lama v4 og den flyver rigtig godt. Den god godt blive lidt kedelig i længden efter man har lært at flyve den ordenligt osv, så nu har jeg igen fået mod på at prøve min honeybee CP2. Men jeg ville starte med en CoAx hvis jeg var dig. så får du en fornemmelse af helikopteren, hvordan du styre den når halen er væk fra dig selv osv, det tager lige lidt tid at vende sig til.

• #18   16. jul 2009 Christian J: har du evt. et link til den der CoAx?

• #19   16. jul 2009 Brian F: kan jeg lære og flyve? altså er det realistisk (staves)??
    Hvis jeg nu købte den der Phoenix simulator og lærte at flyve der kan jeg så købe en heli og kunne flyve den (bare lidt;D) ?

• #20   16. jul 2009 Læser lige med her..
    vil nemlig også engang igang med af flyve lidt smiley

• #21   16. jul 2009 det gør du bare;D

• #22   16. jul 2009 tror det bliver en honey bee...men er der nogen simulator med til den? og kan man købe f.eks rotor blade som er store så den får bedre flyve egenskaber? eller hvad kan man gøre for at den bliver med stabil?

• #23   16. jul 2009 Michael : gør dig selv den tjeneste at købe noget du rent faktisk kan lærer at bruge uden at smadre den smiley

Lama v4. her er et link : (link fjernet)

Desuden følger der simlator med til den. Du skal blot købe USB stik på senderen, eller købe en sender kun beregnet til brug i pc´en..

• #24   16. jul 2009 tror du da ikke jeg vil kunne komme til og lære at flyve med en honet bee?

• #25   16. jul 2009 hvis det nu skal være en lama hvad er så forskellen? har set at man kan få en lama 3 og 4 og ved ikke om der er en der hedder 4 extreme...er der noget man kan opgradere for at den kommer til at flyve bedre? eller mere holdbar?

• #26   16. jul 2009 lama 4 extremme er hvis du opgraderer den med extremme stumper, se event min profil, den kommer til at blive ok vild hvis du også skifter motorerne ud med stock motorer, men den kværner dinne gear hvis du rammer noget

• #27   16. jul 2009 oka...kan man godt få den til at flyve direkte frem sådan at den også får noget fremdrift? det har jeg nemlig ikke set...

• #28   17. jul 2009 En 4 kanals kan godt flyve fremad.
    Men ja hvis du starter med en simulator er det fuldt realistisk at du kan lære det.
    Så hvis du har bare en lille fornemmelse af at du vil kunne lide at flyve, så køb en ordentlig simulator.
    Jeg tror ikke de simulatorer der følger med de små 4 kanals heli'er er til særlig meget, andet end kun lige lærer at flyve med netop den 4 kanaler den nu fulgte med til.

En anden mulighed, hvis du bare VIL starte med 6 kanaler. Er jo også at købe dig en god heli og så tage ned til din nærmeste flyveklub og tage lidt flyvetimer der.

• #29   17. jul 2009 den simulator der følger med er den gratis FMS og den kan simulere både 4 og 6 kanaler og fly, kvaliteten på den er ok med ikke realistisk, da den er meget mekanisk, med den giver en fornemmelse af hvordan pinderne virker, den eneste forskel styrings mesigt på 4 og 6 kanaler er at 6 kanaler kan flyve på hovedet, en 4 kanals kan flyve frem tilbage, til siderne og dreje om sin akse

• #30   17. jul 2009 hvad for en simulator skal jeg købe? "Real flight" eller " Phoenix"

• #31   5. aug 2009 Har en Trex 450 se med godt elektronik. Kig i min annonce.

Simulator: kan anbefale Real Flight

Kommentér på:
Heli??

Annonce