{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FG.. Træk aksel
  • #1   21. jul 2009 hej jeg har kørt næsten en tank med den så lige da jeg ville køre den over til mig sagde den en grim lyd så var jeg over og hente den og selve tandhjulet på diffen har været nede i mod alu bunden og skrabe i også så jeg den ene træk aksel var røjet et stykke ud i den ene side derfor diffét kunne køre så skævt at den kunne få fat i bunden
    men selve træk akslen fejler ikke noget

• #2   21. jul 2009 har dog ikke lige haft det skildt ad den er med i min lastbil så har ikke lige værktøj med til og skilde det hele ad.. men der må jo skal være et eller andet der holder træk akslen på plads derinde i diffet som er gået til ? ?

• #3   21. jul 2009 okay så du tror det er lejet det er galt med eller hele den ene side til diffet ?

• #4   21. jul 2009 Af med bagenden, nye lejer - Evt diff mounts. Så er du kørende igen smiley

Har aldrig set nogen bruge det sæt du linker til. Desuden er de ulovlige at bruge i Truck klassen.

• #5   21. jul 2009 hehe okay jamen så skal jeg lige have fundet de nr på de dele så bestiller jeg det squ bare nye lejere og nye diff mounts den skal squ ikke holde stille da køre selv lastbil så det er masser af tid her sidst på dagene så det var squ ikke i dag den skulle gå ned grr hehe
    hehe er der nogen der har bogen ved deres side må de gerne lige smide nr på de dele ind så jeg kan bestille dem i morgen

• #6   22. jul 2009 hej den diff der (8484) er det så det eneste jeg skal bruge så også flytte tandhjulene fra den gamle over i den?
    hvad med diff mounts er de så ikke nødvendige og købe nye af ?

• #7   22. jul 2009 ups hehe kom squ lige til og købe dele ved FG- Hobby også var der squ lige lidt flere dele der røg med også haha griner men det diff fedt der er der nogen der har prøvet det sådan der bliver lidt mere spær i diffen ??

Kommentér på:
FG.. Træk aksel

Annonce