239 visninger
|
Oprettet:
Mamba 25 - Opsætnings problemer {{forumTopicSubject}}
Hej alle,
Nogen der kender Mamba 25 i opsætnings menuen!?
Mit problem er at jeg kan nå til punkt 1 nogengange punkt 2 ud af de 5 der er i opsætningen! Så er det lige som om at når jeg siger ja eller nej på trotter/brake, "hopper" den ud af menuen lige pludeselig!
Er der nogen der er mester i programering af denne!?
Tak
Vh BoN
nov 2005
Følger: 102 Følgere: 110 RC-enheder: 27 Emner: 177 Svar: 1.187
jeg har rimelig god er faring med mamba, hvad sender bruger du til at sætte den op med ? er det et gammelt analog 27am anlæg er det sansyneligt at det er din throttel trim der ikke er centreret ordenligt , dvs at den ikke regisrere at du centrer din gas enter enten at du har sagt ja eller nej. ellers kan det være at du ikke svarre hurtigt nog lader du den stå for længe 5-10 sek vil den returner og armere sig selv. tredie mulighed er en løs forbindelse enten i din on off knap eller dine batteri connectors. lad mig høre om du får løst problemet. hvis du er fra kbh eller omegen, så har jeg et mamba programerings stik og kan sætte den op for dig vi min pc
nov 2005
apr 2004
Følger: 15 Følgere: 13 Emner: 11 Svar: 14
Har ikke haft tid endnu! Men er tit i Kbh, så måske jeg gerne vil have din hjælp en dag!
Det er et Spektrum DX3S jeg bruger og det er sync. med mamba sættet! Syntes jeg har prøvet både hurtigt og langsomt når jeg accepterer eller annullerer på betjeningen, men må lige prøve igen ...
Hvad koster et opsætnings kabel og program til det!? Gerne link ....
Tak for hjælpen
Vh BoN
apr 2004
Følger: 15 Følgere: 13 Emner: 11 Svar: 14
Så virkede det! Kan kun opsætte det med den "originale" sender/modtager - underligt jeg ikke kan med min DX3S - ved du hvorfor dette sker!?
Vh BoN
nov 2005
må ærligt talt være dig svar skyldig om hvorfor du ikke kan med din dx3.
har kun sat basic frem til bag og neutral op med mit dx3s anlæg resten er sat op via pcén. en mulig hed er at din esc har sidste nye opdatering af software installeret og neutral punkt følsomheden er sat til det mindste, selv om denne setting default er sat til middel
Mamba 25 - Opsætnings problemer