{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
239 visninger | Oprettet:

Mamba 25 - Opsætnings problemer {{forumTopicSubject}}

Hej alle,

Nogen der kender Mamba 25 i opsætnings menuen!?

Mit problem er at jeg kan nå til punkt 1 nogengange punkt 2 ud af de 5 der er i opsætningen! Så er det lige som om at når jeg siger ja eller nej på trotter/brake, "hopper" den ud af menuen lige pludeselig!

Er der nogen der er mester i programering af denne!?

Tak

Vh BoN

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mamba 25 - Opsætnings problemer
  • #1   14. aug 2009 hay bo

jeg har rimelig god er faring med mamba, hvad sender bruger du til at sætte den op med ? er det et gammelt analog 27am anlæg er det sansyneligt at det er din throttel trim der ikke er centreret ordenligt , dvs at den ikke regisrere at du centrer din gas enter enten at du har sagt ja eller nej. ellers kan det være at du ikke svarre hurtigt nog lader du den stå for længe 5-10 sek vil den returner og armere sig selv. tredie mulighed er en løs forbindelse enten i din on off knap eller dine batteri connectors. lad mig høre om du får løst problemet. hvis du er fra kbh eller omegen, så har jeg et mamba programerings stik og kan sætte den op for dig vi min pc

• #2   15. aug 2009 fik du løst problemet

• #3   15. aug 2009 Hej Kant,

Har ikke haft tid endnu! Men er tit i Kbh, så måske jeg gerne vil have din hjælp en dag!

Det er et Spektrum DX3S jeg bruger og det er sync. med mamba sættet! Syntes jeg har prøvet både hurtigt og langsomt når jeg accepterer eller annullerer på betjeningen, men må lige prøve igen ...

Hvad koster et opsætnings kabel og program til det!? Gerne link ....

Tak for hjælpen smiley

Vh BoN

• #4   26. aug 2009 Hej Kant,

Så virkede det! Kan kun opsætte det med den "originale" sender/modtager - underligt jeg ikke kan med min DX3S - ved du hvorfor dette sker!?

Vh BoN

• #5   27. aug 2009 Bo N kablet koster omkring en hund og programmet henter du bare på nettet gratis på caltelcreations hp

må ærligt talt være dig svar skyldig om hvorfor du ikke kan med din dx3.
    har kun sat basic frem til bag og neutral op med mit dx3s anlæg resten er sat op via pcén. en mulig hed er at din esc har sidste nye opdatering af software installeret og neutral punkt følsomheden er sat til det mindste, selv om denne setting default er sat til middel

Kommentér på:
Mamba 25 - Opsætnings problemer

Annonce