{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Gas Servo - Problemer.. {{forumTopicSubject}}

Hej Rcgalleri,

Så lykkedes det mig at få købt en hel ny bil, jeg endte ud med en LRP S8 BX. Jeg er yderst tilfreds med denne bil den kører som en drøm, bortset fra dette enkelte problem som overskrifter hentyder til.. Jo se lad mig forklare..

Hvis jeg tænder gas-servoen (alene) indstiller den sig på FULLPOWER altså den åbner gas-spjældet 100%, hvis jeg så tænder min controller indstiller den sig ud fra hvordan jeg har gjort på controlleren.

Men se, mit problem er at jeg prøvede her idag at fjerne signalet mellem bil og controller, det som sker er at min servo " går i start position - uden controller " hvilket vil sige MAX power og det betyder at bilen acc. til top fart og holder den.

Hvad kan løsningen være på dette problem?.. Mvh (jeg har her taget et billed af problemet)

GAS - SERVO - MED CONTROLLEREN TÆNDT..
(link fjernet)

GAS - SERVO - UDEN CONTROLLEREN TÆNDT..
http://img7.imageshack.us/img7/6827/dsc00907su.jpg

Ville være lækkert med nogle hurtige svar smiley På forhånd tak..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gas Servo - Problemer..
  • #2   5. sep 2009 Hvordan kan jeg se om jeg har noget fail-safe der skal justeres?...

    Derudover den fail-safe du har linket til er præcis den jeg har sat mellem gas/servo og modtageren... problemet er bare når den slår til, går motoren i "full power mode".. smiley



  • #5   5. sep 2009 Tusind tak boys,

    Den virker som et vidunder igen, men problemet var jeg ikke fik nogen manuel med så tænkte bare ind med den og så virker den men nej! ....

    Jeg har dog stadig et par spørgsmål, som jeg håber i kan hjælpe mig med! :)..

    Failsafen er drevet af strømmen fra batteriet til bilen ikke?.. Hvis nu batteriet der dør, så dør fail-safen også?.. hvilket jo må betyde at bilen bliver i den position den stod i da den løb tør... ?

    Jeg overvejer meget at købe en hump-pack til min bil, samt en lader kan i give mig et link til hvad jeg burde vælge.."INC" lader ... har nemlig ikke en disse forstand på sådan noget smiley


  • #6   5. sep 2009 Ja den bliver hvor den er. Men failsafen slår fra inden btteriet løber tør. Men dette hjælper intet som du selv er inde på, hvis batteriet mister forbindelsen af en eller anden årsag... Her hjælper et elastik tilgængæld hvilket når alt kommer til stykket er den billigste og beste failsafe man kan få..

Kommentér på:
Gas Servo - Problemer..

Annonce