566 visninger
|
Oprettet:
Indstilling af hyper os motor {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg er ny inden for rc , og jeg har fået en nitro bil som er købt brugt, men problemet er når jeg starter den så den bare får lidt gas så siger den "bråå" der der en der kan fortælle mig hva jeg skal skrue på, ved godt jeg ikk skal skrue særlig meget, men jeg ved bare ikk hvilken jeg skal justere på af de 3 skurer der er.
håber der er nogen søde mennesker der kunne fortælle mig hva jeg skal gøre..
Hilsen Marchel
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 9
nov 2007
Følger: 12 Følgere: 10 RC-enheder: 5 Emner: 27 Svar: 180
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 62 RC-enheder: 36 Emner: 26 Svar: 922
Hvor bor du, så skal jeg da gerne hjælpe dig.......
Hvis vi ikke bor alt for langt fra hinanden.
mar 2009
Følger: 39 Følgere: 38 RC-enheder: 5 Emner: 3 Svar: 679
Man skal justere på lyd!
maj 2008
Følger: 26 Følgere: 31 RC-enheder: 4 Emner: 47 Svar: 1.006
Du er desvære NØD til at sætte dig ind i det, at sige hvad du skal gøre ud fra det der bråå er nærmest umuligt og kan koste en motor...
Men umilbart hvis det er den type bråå som jeg tror du mener så lyder det som om den står for mager... og jeg vil gætte på at du skal skrue LSN lidt ud (mod uret) Mange os motore har 3 justerings skruer + tomgang skruen. Den ene af disse skruer er forbudt at pille ved med mindre du ved hvad du gør.. Så find et billede af den motor du har på os hjemme side og og find så LSN/bundskruen...
okt 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 9
men jeg aner ikk hvilken motor model det er, da jeg ikk har fået daten endnu fra hvilken type det er af den gamle ejer ..
Men rene hvis du ikk bor så langt fra mig så ville jeg meget gerne komme et smut forbi dig , jeg vil jo helst ikk ødelægge motoren
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 10 RC-enheder: 7 Emner: 15 Svar: 328
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 62 RC-enheder: 36 Emner: 26 Svar: 922
Du siger bare til......
Indstilling af hyper os motor