498 visninger
|
Oprettet:
SPX stock spec vs SPX bullet reverse {{forumTopicSubject}}
Jeg har hørt at LRP SPX stock spec er den bedste ESC til superstock klassen. Men jeg har lige købt en SPX bullet reverse, da pengene ikke var til den anden, og fordi det var den jeg kunne finde brugt. Men hvad gør egentlig stock spec bedre end bullet reverse?
Hvilken klasse er en bullet reverse mest konkurrencedygtig i?
mvh kenneth?
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 44 Svar: 847
Men det er 95% kører egenskaber, og det sidste kan du så hente i grejet.
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 58
Men så kommer et nyt spørgsmål: Hvorfor er stock spec den foretrukne ESC (når det skal være LRP) i superstock klassen og ikke i modified klassen?
vh kenneth
jul 2007
skal lige siges jeg ikke er 100% sikker på at det er defor, men tc spec blev i sin tid populær pga. den kunne smide en masse power på modified motorene.
apr 2007
Følger: 35 Følgere: 31 Emner: 1 Svar: 265
Grunden til man ikke Bruger stock spec i modified er, at det gør ESCen meget varm og det samme med motor, men da ESC og motor allerede er rimeligt pressede kan det så gå galt.
og så ved jeg at SPX Stock Spec ikke har en særlig fin regulering, men i super stock giver man alligevel bare maks gas, hvor man i modified skal have mere føling med gassen.
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 19 Svar: 58
mvh kenneth
jul 2007
nogen kan, men det er kun et fåtal.
resten af os smadrer bilen eller laver for mange fejl, og må derfor tænke fornuftigt og så køre superstock lidt endnu.
SPX stock spec vs SPX bullet reverse