{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
498 visninger | Oprettet:

SPX stock spec vs SPX bullet reverse {{forumTopicSubject}}

Jeg har hørt at LRP SPX stock spec er den bedste ESC til superstock klassen. Men jeg har lige købt en SPX bullet reverse, da pengene ikke var til den anden, og fordi det var den jeg kunne finde brugt. Men hvad gør egentlig stock spec bedre end bullet reverse?

Hvilken klasse er en bullet reverse mest konkurrencedygtig i?

mvh kenneth?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SPX stock spec vs SPX bullet reverse
  • #1   29. okt 2009 nu ved jeg ikke helt så meget om lige de 2 andet end spx skulle være ok til at time motoren så du har maks bundtræk, og maks topfart. ved ikke lige med bullet. Men GM 90 + 120 skulle også kunne gøre det. og om de er bedre end andre skal jeg nok ikke svare på, men jeg kører superstock og jeg sparer sammen til en GM90 da jeg pt kører med en LRP tc spec.

Men det er 95% kører egenskaber, og det sidste kan du så hente i grejet.

• #2   29. okt 2009 Ok. Tak for svaret. Jeg er først ved at samle stumper til min første TC, så glæder mig til at komme til at køre... Men udover det så er begge modeller jo fra SPX serien? Men det du mener er at stock spec kan time motoren ikke?

Men så kommer et nyt spørgsmål: Hvorfor er stock spec den foretrukne ESC (når det skal være LRP) i superstock klassen og ikke i modified klassen?

vh kenneth

• #3   29. okt 2009 Tror det er pga. at modified motore skal geares meget lavere og de derfor ikke har behov for det store optræk, så der timer man den bare til at køre inden for det man bedst selv kan lide.
    skal lige siges jeg ikke er 100% sikker på at det er defor, men tc spec blev i sin tid populær pga. den kunne smide en masse power på modified motorene.

• #4   30. okt 2009 SPX Stock Spec timer motoren fra 0 til 45 grader, så den har bundtræk (0 grader) til at starte med og så op til 45 grader, så motoren trækker mange omdrejninger og dermed kører hurtigere... er rimelig sikker på at SPX Bulllet Reverse ikke kan det...

Grunden til man ikke Bruger stock spec i modified er, at det gør ESCen meget varm og det samme med motor, men da ESC og motor allerede er rimeligt pressede kan det så gå galt.

og så ved jeg at SPX Stock Spec ikke har en særlig fin regulering, men i super stock giver man alligevel bare maks gas, hvor man i modified skal have mere føling med gassen.

• #5   30. okt 2009 Det lyder fornuftigt. Tak for jeres svar! Men vil det så sige at min ESC er håbløs til superstock i forhold til andre der kører med stock spec, eller hvor meget forskel er der i praksis? Kan da også være jeg bare skal begynde at træne modified med det samme hehe...

mvh kenneth

• #6   31. okt 2009 træn du bare til superstock, man skal kravle før man kan gå. du skal ikke regne med at bare fordi du sætter dig i hovedet du vil kører modified at du så kan køre det uden at køre galt hele tiden.
    nogen kan, men det er kun et fåtal.
    resten af os smadrer bilen eller laver for mange fejl, og må derfor tænke fornuftigt og så køre superstock lidt endnu.

Kommentér på:
SPX stock spec vs SPX bullet reverse

Annonce