{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
576 visninger | Oprettet:

Forskellen på 3 x LRP Fartregulater {{forumTopicSubject}}

Er der en der kan fortælle mig forskellen på disse LRP modeller og om noget er bedre end andet til en 1/10 2WD buggy til bane brug med en 9.5T brushless motor. Jeg blev anbefalet LRP Sphere men den er ikke helt så nem at finde hos de forhandlere jeg ønsker at bruge, Så en der kan hjælpe med hvad forskellen er og om det har noget at sige, EL er ikke min stærke side.. :O)

LRP SPX Brushless Competition

LRP SXX Competition Brushless Speed Control

LRP Sphere Competition TC-Spec

Prisen er ca den samme...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskellen på 3 x LRP Fartregulater
  • #1   2. nov 2009 SPX denne regulator er designet til stock motore da den har en funktion der laver variable timing. når motoren kommer op i omdrejninger.

    SXX er det nyeste skud på stammen fra LRP, den er i princippet den samme som TC spec regulatoren men har nogle flere trin i de forskellige programmer så du bedre kan sætte regulatoren op til de forskellige bane forhold.



  • #2   2. nov 2009 LRP SXX Competition Brushless Speed Control
    Den er lavet til 2WD offroad smiley


  • #3   2. nov 2009 Super takker :O)

    Men nu skriver du lavet til 2WD men der er vel intet problem i at sætte den over på en 4WD hvis nu??


  • #4   2. nov 2009 er en LRP Vector X-11 9.5T Stock Spec et udmærket valg til den eller er der noget billiger men lige så godt eller skidt eller hvad den motor er :O) ??

    og hvad med batterier, kan man købe de der batterier der er delt i 2 som 4WD bruger og bruge dem i sådan en AE B4 spøger da det ville være skønt hvis nu man ente med også at købe en 4WD på et tidspunkt...


  • #5   2. nov 2009 at jeg køber sxx er nu ikke for at få det nyeste. Skulle som kun bruges til vinter træning da jeg er nitro mand :O)
    Men jeg fik besked på at det var noget af det nemmest at justere og de billige mæker ville jeg hurtigt blive træt af grundet tit dårlig bræms osv Så hvis der findes noget som viker lige så godt til det jeg skal bruge den til, men koster det halve lytter jeg da gerne :O)


  • #6   2. nov 2009 Tak mads... Så skal det være sådan en SXX.. Alt andet end bane kørsel siger mig desvære intet, lidt øv da det er noget billiger hehe...

    Nu kan sådan en SXX vel også bruges i 4WD? bare hvis nu jeg finder på sådan noget en dag..


Kommentér på:
Forskellen på 3 x LRP Fartregulater

Annonce