{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EVX-2
  • #1   16. nov 2009 Det første billede er den tiltænkte opsætning (Det traxxas har designet den ud fra)

De resterende er med henblik på montering af lipo med cutoff således at der er overvågning af alle celler. Eller bare for at kunne montere et 4s lipo.

Som der står i teksten er der kun BEC på den ene side (dette er der dog nogle der ik tror på.. men dem om det) Den side finder du ved at montere 1 stk 2s batteri (eller Nimh pack), og ser om der er strøm til servoerne.
    Er der det, så har du fundet BEC siden. Jumperen skal monteres på NON-BEC siden, hvis det er lipo cuttoff du tænker på, eller montering af 1 stk 4s lipo..

Hvis det ikke besvarer dit spørgsmål, er jeg bange for jeg misforstår dig smiley

håber det kan bruges

• #2   16. nov 2009 Hej Preben. Evx 2 brænder af i Emaxx'en hvis man køre den med 2stk 2's lipo i serie. Ved om det vil gøre det i en båd eller dragster

• #3   16. nov 2009 Skal lige tilføje at der nogen steder er folk der mener at BEC'en ik kan håndtere 4s lipo (altså direkte på BEC siden)
    Jeg har ikke testet det, så jeg kan ik fortælle hvor vidt det er korrekt. Dvs du kan være udsat for at skulle bruge ekstern BEC, hvis du vil bruge opsætning fra billede 2 og 3.

• #4   16. nov 2009 Det jeg tænkte på er jeg har 2 stk 2Cells Lipo er det så bedst at montere dem traditionelt eller som på billede 2?
    Kan man nøjes med at montere en motor på den og i så fald skal man så gøre noget ved det andet motorudtag?

• #5   16. nov 2009 Det letteste er at montere traditionelt. Du skal bare lige finde BEC siden, og så sætte lipo cut off til denne side (det batteri vil blive drænet en lille smule hurtigere)

Der er fuld batteri spænding på begge motor udgange. Så du kan med fordel samle begge lednings sæt på motoren, for at udnytte ESC'en fuldt ud (Belaster kablerne mindre)
    Husk der er fuld batteri spænding i hvert motor kabel sæt (2x2s lipo vil sige 14,8 volt, Kig på summiten, den har 1 motor med samme ESC)

• #6   16. nov 2009 Mange tak for de hurtige svar det er lækkert at der er nogen der virkelig ved hvad de taler om

• #7   16. nov 2009 har selv rodet en del med den ESC, og haft traxxas med inde over i forbindelse med korekt opsætning. Fandt bl.a. os de tegninger de har lagt op.

Jeg nåede dog at skifte til brushless før jeg fik testet de alternative setups, derfor kan jeg ik rigtigt udtale mig om hvor godt det er.

Kørte selv standard setup med 2x2s lipo. Virker fint, når bare man har cut off på det rigtige batteri smiley

• #8   16. nov 2009 rettelse:
    Fandt bl.a. os de tegninger >>>>du<<<< har lagt op.

Kommentér på:
EVX-2

Annonce