584 visninger
|
Oprettet:
EVX-2 {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Jeg har fået fat i sådan et uhyre her og vil have det i min rc båd kan dog også finde på at montere det i en RC dragster, hvordan i forhold til de billeder jeg har i fotalbummet vil det være med montering af de viste billeder
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=10709
apr 2007
Følger: 4 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Svar: 1.749
De resterende er med henblik på montering af lipo med cutoff således at der er overvågning af alle celler. Eller bare for at kunne montere et 4s lipo.
Som der står i teksten er der kun BEC på den ene side (dette er der dog nogle der ik tror på.. men dem om det) Den side finder du ved at montere 1 stk 2s batteri (eller Nimh pack), og ser om der er strøm til servoerne.
Er der det, så har du fundet BEC siden. Jumperen skal monteres på NON-BEC siden, hvis det er lipo cuttoff du tænker på, eller montering af 1 stk 4s lipo..
Hvis det ikke besvarer dit spørgsmål, er jeg bange for jeg misforstår dig
håber det kan bruges
feb 2008
Følger: 93 Følgere: 89 RC-enheder: 9 Emner: 209 Svar: 1.376
apr 2007
Jeg har ikke testet det, så jeg kan ik fortælle hvor vidt det er korrekt. Dvs du kan være udsat for at skulle bruge ekstern BEC, hvis du vil bruge opsætning fra billede 2 og 3.
maj 2005
Følger: 134 Følgere: 128 RC-enheder: 21 Emner: 277 Svar: 1.565
Kan man nøjes med at montere en motor på den og i så fald skal man så gøre noget ved det andet motorudtag?
apr 2007
Der er fuld batteri spænding på begge motor udgange. Så du kan med fordel samle begge lednings sæt på motoren, for at udnytte ESC'en fuldt ud (Belaster kablerne mindre)
Husk der er fuld batteri spænding i hvert motor kabel sæt (2x2s lipo vil sige 14,8 volt, Kig på summiten, den har 1 motor med samme ESC)
maj 2005
Følger: 134 Følgere: 128 RC-enheder: 21 Emner: 277 Svar: 1.565
apr 2007
Jeg nåede dog at skifte til brushless før jeg fik testet de alternative setups, derfor kan jeg ik rigtigt udtale mig om hvor godt det er.
Kørte selv standard setup med 2x2s lipo. Virker fint, når bare man har cut off på det rigtige batteri
apr 2007
Fandt bl.a. os de tegninger >>>>du<<<< har lagt op.
EVX-2