{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Micro-T v Desert Truck v Raminator {{forumTopicSubject}}

Jeg skal skrive en af disse vidunder micro biler på min ønskeliste. Men kan ikke bestemme mig. Bilen skal bruges ( i fremtiden ) til ''drag racing'' samt sjov i stuen. En der kan give mig nogle tips om bygningen på bilen og nogle links på noget brushless som giver den lille loppe fart over feltet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Micro-T v Desert Truck v Raminator
  • #1   23. nov 2009 kan høre du tydeligvis vil gøre det til et projekt med tun osv smiley

    Har måske en bil der vil falde lækkert i din smag så du istedet kan ønske dig bl til bilen smiley


  • #2   23. nov 2009 Ja hehe smiley

    Den er rigtig fed men har ingen penge smiley


  • #3   23. nov 2009 hvad med at købe min micro T. der er noget galt med elektronikken så den er rigtig god til fx et projekt. eller bare til reservedele. du kan se den i min profil og komme med et bud hvis det er noget. da den ikke virker er den heller ikke så dyr.

  • #4   23. nov 2009 Jeg har vist alle modeller af Micro-T nu, også både Desert og Raminator, og skal du køre stærkt, er Desert-modellen klart at foretrække synes jeg, da Raminatoren jo er ret høj. Faktisk har jeg 2 Desert-modeller, hvor den ene har noget kulløst halløjsa i, og jeg kunne på ingen måde forestille mig at Raminatoren ville kunne køre halvt så godt med den hastighed, det kulløse system giver Desert-maskinen. smiley

    Dog synes jeg generelt at de biler er alt for små til de hurtige motorer, da de ikke engang kører specielt godt bare med std. motoren isat. Der er for meget slør osv. i det hele, og da især til hurtigere motorer.

    Til gengæld er Raminatoren ret sjov i sin std. form, og meget komisk, hvis man putter batteriet om i "rygsækken". Så er der bare wheelies for alle pengene. smiley

    Mvh. Michael


  • #5   23. nov 2009 Danny som skrevet før har jeg ingen penge smiley kun ca 50 kr eller sådan smiley

    Michael

    Først og fremmest tak for en grundig vejledning smiley
    Nu er det jo for det meste bare for sjov og ikke sådan alvor. Men vil tage Desert modellen til overvejning. Har læst meget godt om hvordan den lægger i forehold til de 2 andre.


  • #6   23. nov 2009 Jeg vil give Michael ret de er for vilde med BL , jeg målte min nyligt ombygede micro-t til 55 km/h med 3S Lipo og 38 km/h med 2S Lipo
    Det er altså møj for en skala 1:36
    Det er selfølgelig sjovrt at se den gå på baghjjul, og blive der men...
    Men i virkelighed er det ikke BL der gør det men den øgede dpænding, i forhold til standard 4.8V NiMh .. Prøv med 2S Lipo til at starte med.
    Du kan se ombygningen i mit fotoalbum. .


  • #7   23. nov 2009 Den ryger lige i tænke box smiley Men tak for tippet.

Kommentér på:
Micro-T v Desert Truck v Raminator

Annonce