{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

LiFE celler.... Hvor stabile? {{forumTopicSubject}}

Hvordan ser det efterhånden ud med udviklingen af LiFE celler? Hørte i sin tid at de dykkede ret meget i spænding, under belastning. Hvordan ser det ud i dag? Har man en rimelig stabil spænding indtil de er afladt? Og dykker de stadig meget i spænding under belastning?
Er godt klar over at de kan tåle en masse tæsk. Både fysisk, men også mht. afladning og opladning. Men det hjælper mig dog ikke meget, hvis spændingen ryger helt i kælderen når jeg bruger dem smiley

Egentlig skal de ikke bruges til RC. Men airsoft (hardball) Så det er ikke de voldsomme strømme vi taler om. Men vil stadig gerne have det kan levere rigeligt.
Har kigget på SUNHIGH 3,2/1500 mAh cellerne som måler 50x18,5 mm. Og cellerne må ikke være tykkere end de 18,5 mm. Men er der et bedre alternativ til dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  LiFE celler.... Hvor stabile?
  • #1   28. nov 2009 hej claus. der er ikke sket det store inden for life.. de er ikke blevet bedre end de klassiske A123 celler som vi kender.
    det hele kommer an på hvor mange A du trækker. hvis du knapt belaster dem så dykker i de ikke så meget i volt.
    men udfra dine mål kan du ikke nappe de helt store, så jeg tror ikke du får noget ud af de små uden at de dykker i volt. og hvorfor ikke holde dig til lipo ?

• #2   29. nov 2009 Pga, konfigurationen og cellernes form. De lipo jeg har set, der kan levere, fås ikke i runde celler. De eneste jeg har set, der kommer som stænger, er i utrolig ringe kvalitet, og koster 2-3 gange så meget som et almindelig godt lipo batteri.
    Batteriet skal nemlig ligge i fronten af et gevær. Så derfor tænkte jeg at LiFE eller A123 ville være godt. Samt det kan tåle tæsk på alle mulige måder.
    Nåå ja. Så er det også fordi kadancen er en anelse for almindelig på 7,4 volt. Men alt for meget på 11.1 volt. Ville gerne have en mellemting. Det er knabt så nemt at geare sig ud af det, som man kan på RC biler. (Ja det er muligt, men så koster det en krig, i forhold til bare at styre det mht valg af spænding.)

• #3   29. nov 2009 ok, så må du jo bare teste nogle 123 celler af de små smiley og så 3cells konfig.
    mål evt hvad din gun trækker af A først
    mvh k

• #4   29. nov 2009 Må bare lige se om jeg ikke kan prøve et færdiglavet fra ICcom. Og så ellers bare købe et derefter.

Kommentér på:
LiFE celler.... Hvor stabile?

Annonce