{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er denne motor god
  • #1   17. jan 2010 Det er en ok motor. men du skal påregne at den slider kulene hurtigt og skal afdrejes ofte hvis den skal bibeholde dens performence.
    gør du ikke det er den ikke mere værd en end std tamiya motor efter 10 køreture....

• #2   17. jan 2010 27x1 = 1 ledning der er viklet 27 gange rundt om hver af de 3 poler der er på ankeret.

RPM 29.799 = Omdrejninger per minut.

Power 122.1W = Den mængde strøm motoren bruger når den yder sit bedste.

Eff 66,2% = At af den strøm der bliver brugt, er det kun 66,2% af det der når ud til motor tandhjulet, 33,8% går til spilde og bliver til varme.

Torq 178Nmm = Trækkraft målt fra centrum af akslen, 1 Nmm = 100g per millimeter.
    178Nmm = 17,8kg per millimeter, eller 1,78kg per centimeter.

Jeg har selv haft et par stykker af den slags motorer, som jeg har brugt til biler der ikke skulle ha´ for meget drøn på men som kan holde en god tid.
    Dvs fladbane biler til små baner, lavt gearet terræn biler eller Show biler smiley

Som navnet antyder ”Modificeret stock” er det faktisk en standart 540 motor i luksus udgave som bruger strømmen mere effektivt smiley

• #3   17. jan 2010 Okay nå så ryger den over i stakken med dele til salg så må jeg se om der er nogen der kan bruge sådan en

Kommentér på:
Er denne motor god

Annonce