{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

motor hjælp søges {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min nitro bil... den vil ikke starte og jeg er ikke helt sikker på hvad problemet kan være.

Jeg har haft mit topstykke pillet af og kigget ned på mit stempel og jeg lægger mærke til der er en masse metal splinter i cyllendern... hvordan kan de komme der???

Jeg lød også mærke til at nitron så noget mørk ud så jeg tog noget køkken rulle og trørrede noget op fra motorn og papiret blev helt mørkt ja næsten sort af det... er det normalt??? og hvis nej hvad kan man så gøre ved det??? kan man rense kaburatorn??? og skal man bruge noget specielt til det?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motor hjælp søges
  • #1   20. jan 2010 Nyt cylinder kit er løsningen for den du har er færdig

  • #2   20. jan 2010 når du siger cylinder kit hva mener du så

  • #3   21. jan 2010 Hej
    Metal splinter i motoren er ikke godt. Der er noget der er gået galt.
    Du kan formentlig få et cylinderkit ( ny cylinder og stempel ) til din motor, som du så kan monterer. Men du skal have fundet ud af hvor de splinter kommer fra. Det kan være din plejlstang også er slidt op og skal skiftes og det kan være et hovedleje der er stået af. Det kommer lidt an på hvilken motor der er, og hvor meget den har kørt.
    At motoren er sort / beskidt inden i er helt normalt. Det er jo inde i motoren at forbrændingen af nitro brændstoffet sker. At det så er sort tyder måske på at motoren har kørt noget fed. Men hvis den er godt og vel slidt op, har den måske skulle have ekstra meget brændstof for overhovedet at køre.
    Jeg kunne her indsætte dig et link til min hjemmeside som viser dig eksakt hvordan det hele fungerer - men det må jeg ikke - så bliver jeg frosset.
    Hvis det ikke er noget du selv har mod på, er der masser der både kan og vil hjælpe - bla. mig.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe


  • #4   22. jan 2010 Tak for hjælpen alle sammen men der kommer højst sandsyneligt ny motor på da motorn ikke engang er et halvt år gammel så hvis frabriknten godkender en ny motor så skulle det hele være okay igen:)

Kommentér på:
motor hjælp søges

Annonce