{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
738 visninger | Oprettet:

Kobling til GO 28 motor {{forumTopicSubject}}

Hey alle.
Jeg mangler lidt hjælp til at finde koblings dele til min nye motor, skal bruge alt i dele.
Motoren er en GO 28 som skal bruges på en Hpi Trophy Truggy.
Har kigge lidt rundt men hvafor nogle dele passer sammen?
Håber der er en der kan hjælpe med at sammen sætte et koblings kit til mig...
Hvis der skalk bruges mere info om motor/bil så sig endelig til.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling til GO 28 motor
  • #1   12. feb 2010 Har du ingen kobling, eller vil du opgradere den gamle og sidst men ikke mindst hva må det koste......??
    Er den med trækstart eller til startbox..???
    Hvis det er med trækstart, er diameter "lidt" ligegyldig men er den derimod til startbox, kan der opstå lidt problemer hvis den er enten for stor eller for lille, hvis for stor kan den måske ikke være der, eller stikker måske ud af bunden på bilen(omvendt hvis svinghjulet er for lille) og startboxen kan ikke nå,.........
    Denne jeg linker til ligger i den bedre ende af skalaen og prisen er også rimelig....sys jeg.
    http://rcmodels.dk/product-7899-348.php

Men kig evt videre på rcmodels.dk eller måske holte-modelhobby.dk

• #2   12. feb 2010 Mortoren er med trækstart og den er helt uden nogen form for kobling, så derfor skal jeg bruge komplet kobling.
    men prisen på den er helt okay,, vil gerne ha noget der virker. *S*
    Citat fra linket:
    JVD kobling er utrolige slidstærke og har en lang levetid, de er bla. testet til kørsel med Campingvogn?????? Hva er det for noget?

• #3   12. feb 2010 Tror det må være det Rc'sk for zulu djævleræs bare med rc'er, campingvognen kan f.eks købes ved holmsrc.dk (det er også på programmet til Jyllandscuppen,..........det bliver sjovt a se,...

/Mikael

• #4   12. feb 2010 Ha ha.. Okay på den måde. Ka være jeg skal ha lavet en jydekrog til truggyen så.
    Men jeg skulle alså godt kunne bruge den kobling til min motor?
    Har det nogen betydning at den er mont med en 14mm 8.8 crankshaft (SG)?

• #5   12. feb 2010 Det vil jeg ikke mene, hvis din motor har "lang" krumtap passer koblingen på, hvis du har "kort" skal man ha en adapter, kort krumtap kendes ved at der er 5-6mm udvendigt gevind i enden af krumtappen, SG-krumtappen har et 3mm indvendigt gevind,...........det med de 14mm er diameteren på krumtappen (inderste leje), 8.8 er stål kvaliteten den er lavet af, 8.8 står også tit på hovedet på skruer/bolte/møtrikker som almindeligvis er "jern" hvor A2 = rustfrit stål og A4 = rustfrit/syrefast stål......
    /Mikael

• #6   12. feb 2010 Okay så blev jeg vist lidt kloger på det koblings halløj.
    Jeg vil bestille den kobling du forslog mig.
    Tak for hjælpen og god weekend!

• #7   12. feb 2010 Det er bare iorden, vil da gerne høre fra dig igen når du har fået det monteret,......

/Mikael

• #8   17. apr 2010 Så fik jeg da endelig købt koblingen.
    Det er sku som at få en helt ny bil! Den er total vild nu,Trækker meget mere nu spcielt i bunden,den kan jo næsten vride truggyen rundt om sig selv.
    et rigtig købt køb.
    Tak for hjælpen. smiley

Kommentér på:
Kobling til GO 28 motor

Annonce