{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brushless crawler-motor søges
  • #1   25. feb 2010 omkring 1000 penge er vel ikke umuligt at finde noget til??

  • #2   25. feb 2010 Jeg er stort set enig med Benny B, på nær det med at fly motorerne løber varme, det er aldrig sket for mig eller nogen jeg har kørt med, og det er ellers nogle tunge biler jeg har afprøvet dem i.

    Combo sættet fra Rc4wd er faktisk bare en sandart out-runner fly motor med ESC, og ligger for øvrigt også i samme prisklasse, så er det et combo sæt du leder efter er det moske ikke et dårligt valg.


  • #3   25. feb 2010 på det outrunnersæt er der vel næppe aktiv hillbrake, som er et must!
    kan der findes noget inden for eu, gerne i dk
    og man skal kunne betale med visa!!


  • #4   25. feb 2010 100% aktiv hillbrake finder du ikke på nogen ESC, heller ikke Novaks.
    Jeg køre selv med Ezrun ESC´er, og med dem kan du stille bilen på en 45 graders bakke, går den over de grader begynder den at rulle meget langsomt.

    Men hvor godt den aktive hillbrake virker, kommer meget and på den motor man sætter i, jo større trækkraft motoren har og jo lavere gearing du har i vognen, jo bedre virker den aktiv hillbrake.
    Mine biler er gearet forholdsvis højt, så man kan godt opnå til bedre tal end 45graders ved at gear lavere ned end det jeg gør smiley

    Skal du ha´en 100% hillbrake, skal du ha´ en bil med snekke træk (orme gear) den stopper hvor som helst, men til gengæld har den en mani med at tage en forlæns kolbøtte når man gasse for hurtigt ned.


Kommentér på:
brushless crawler-motor søges

Annonce