Indstiling af Nitrobil {{forumTopicSubject}}
Hej Jeg har købt en nitrobil her forleden og var ude for at prøve at tilkøre den men den var/er ikke instillet årdenlig fra fabrikken så den kan ikke køre i tomgang, men jeg fik da kørt de tanke jeg skulle i tomgang. Gunden til at jeg laver dette indlæg er at jeg kan ikke rigtigt finde udaf hvad og hvordan jeg skal indstille den for at den kan køre normal.....
den køre sådan at når jeg trygger speederen ind bare i 1 sec og giver fuldkommen slip på den burde den jo gå tilbage i tomgang MEN det gør den ikke den bliver der og den "hidser" sig ikke ned igen med mindre jeg slukker den selfølgelig ^^ det er også sådan at når jeg tager glødestrømmen af den efter den er startet op for at den skal klare sig selv så kan den ikke holde gang i sig selv..
det er så mine problemer jeg håber i kan hjælpe mig med C=
Hilsen
Nicolai W
mar 2009
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 6 Emner: 29 Svar: 54
jan 2010
Følger: 20 Følgere: 18 RC-enheder: 11 Emner: 45 Svar: 429
apr 2004
Følger: 44 Følgere: 43 RC-enheder: 55 Emner: 61 Svar: 5.504
Får en i nærheden af dig til at hjælpe dig.. Det er meget nemmre at få råd og vejledning når man står med bilen i hænderne..
Karsten
apr 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Emner: 19 Svar: 148
(link fjernet)
apr 2008
Følger: 39 Følgere: 40 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 303
Ja - du er meget velkommen Nicolai - det lyder måske som om det måske er din gasforbindelse der ikke kører som den skal. Kan naturligvis også være et justerings spørgsmål i selve karburatoren.
Hvis du kan komme forbi med bilen, fixer vi det - koster ikke noget.
Med venlig hilsen
Niels Vangsøe - se hjemmeside i min profil for kontakt.
Indstiling af Nitrobil