747 visninger
|
Oprettet:
E-Revo VXL Problem {{forumTopicSubject}}
Ja. Har lige fået min E-Revo som jeg købte brugt, og den har noget af et problem...
Den trækker kun på forhjulene. Har haft skilt den ad, og kigget til diffet. Der ser ikke ud til at være nogle problemer der. Nogle foreslag til hvad problemet er?
jan 2010
Følger: 24 Følgere: 22 RC-enheder: 16 Emner: 66 Svar: 318
nov 2008
Følger: 78 Følgere: 73 RC-enheder: 1 Emner: 106 Svar: 736
aug 2007
Følger: 35 Følgere: 36 RC-enheder: 7 Emner: 89 Svar: 426
Den knaser utrolig meget.
Det skal siges at det er en 1/16 hvis nogle var i tvivl.
nov 2008
Følger: 78 Følgere: 73 RC-enheder: 1 Emner: 106 Svar: 736
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 815
nov 2009
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 23
sep 2009
Følger: 57 Følgere: 55 RC-enheder: 8 Emner: 122 Svar: 1.626
nov 2009
Følger: 8 Følgere: 7 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 23
sep 2009
Følger: 57 Følgere: 55 RC-enheder: 8 Emner: 122 Svar: 1.626
Vil umiddelbart tro det er diffet det er gået sig en tur.
E-Revo VXL Problem