370 visninger
|
Oprettet:
Spektrum DX3.0 indstilling??? HJÆÆLP! {{forumTopicSubject}}
Hej RCG. Har erhvervet mig et brugt Spektrum sæt med SR3000 modtager. MEN! kan simpelthen ikke finde ud af at parre enhederne. Begge lyser grøn som de skal?! men der er intet der reagerer. Det skal sidde på min Benzin 1:5
apr 2008
Følger: 39 Følgere: 40 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 303
1. Hold bind knappen på modtageren nede ( eller sæt bind pluggen i bind stikket ) og sæt strøm til modtageren. Den grønne lampe blinker nu.
2. Pres gas/brems knappen frem mod brems ( hvis du vil have at din bil bremser i fail-safe mode ). samtidigt trykker du bindknappen ind ( sidder på venstre side af senderen - forrest ) og samtidigt igen tænder du for senderen. Ja - du skal bruge alle fingre her :-). Hold bind knappen på senderen inde i en 4-5 sekunder til den grønne lampe ved bind knappen ikke blinker længere.
Så er du kørende.
Med venlig hilsen
Niels Vangsøe
jun 2006
Følger: 6 Følgere: 5 RC-enheder: 4 Emner: 13 Svar: 20
apr 2008
Følger: 39 Følgere: 40 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 303
Lyder mærkeligt..når modtageren blinker hurtigt, er den parat til at modtage signal fra senderen...
1. har du fuld power på modtager- og sendebatterier ?
2. Du er klar på hvor bind-knappen på senderen sidder - og den grønne lampe der blinker når du holder den inde ? - Du ER sikker på at det er en DX 3,0 - ikke ?
3. Check antenneledningen i modtageren...de er kendt for at blive trukket ud af printet - og så er der ingen kontakt.
4. Prøv med en anden sender - jeg har een stående - og du er altid velkommen her ( koster ikke noget ). Jeg bor i Storring, 8464 Galten i nærheden af Århus.
Med venlig hilsen
Niels Vangsøe
Spektrum DX3.0 indstilling??? HJÆÆLP!