{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spektrum DX3.0 indstilling??? HJÆÆLP!
  • #2   6. jun 2010 Hej Jacob

1. Hold bind knappen på modtageren nede ( eller sæt bind pluggen i bind stikket ) og sæt strøm til modtageren. Den grønne lampe blinker nu.
    2. Pres gas/brems knappen frem mod brems ( hvis du vil have at din bil bremser i fail-safe mode ). samtidigt trykker du bindknappen ind ( sidder på venstre side af senderen - forrest ) og samtidigt igen tænder du for senderen. Ja - du skal bruge alle fingre her :-). Hold bind knappen på senderen inde i en 4-5 sekunder til den grønne lampe ved bind knappen ikke blinker længere.
    Så er du kørende.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe

• #3   6. jun 2010 Niels - Har gjort præcis som du skriver men min modtager bliver ved at blinke helt vildt hurtigt. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad der er galt

• #4   7. jun 2010 Hej Jacob
    Lyder mærkeligt..når modtageren blinker hurtigt, er den parat til at modtage signal fra senderen...
    1. har du fuld power på modtager- og sendebatterier ?
    2. Du er klar på hvor bind-knappen på senderen sidder - og den grønne lampe der blinker når du holder den inde ? - Du ER sikker på at det er en DX 3,0 - ikke ?
    3. Check antenneledningen i modtageren...de er kendt for at blive trukket ud af printet - og så er der ingen kontakt.
    4. Prøv med en anden sender - jeg har een stående - og du er altid velkommen her ( koster ikke noget ). Jeg bor i Storring, 8464 Galten i nærheden af Århus.
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe

Kommentér på:
Spektrum DX3.0 indstilling??? HJÆÆLP!

Annonce