{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
331 visninger | Oprettet:

inferno us sport gxr 28 - over 200 {{forumTopicSubject}}

Hey Boys,

Jeg har et lille problem, som jeg ved i kan hjælpe mig med. Min nevø på 10 år, har lige købt sig en inferno us sport gxr 28 - er ikke 100% sikker men det er hvad jeg har læst på bilen. Dertil skal det siges han har købt den brugt, men ud fra bilens tilstand har den kun kørt maks 3 tanke.

Anyways her er problemet:
Bilen skulle være indstillet men det er den bestemt ikke, fordi ved kørsel "fuld gas" bliver bilen over 200 grader, man kan faktisk se hvordan selve køleren ryger! XD..

Jeg skruede lidt på "top skruen" og nu ligger den maks på 170, men det er alt for meget.det ved jeg godt. Problemet er at jeg ikke kan få den indstillet på det passer, hvis jeg skruer ned så dør den når jeg giver den gas "fra start punkt"..

Hvis jeg skruer mere luft ind bliver den self mere varm. Så har et lille problem...

motoren kører på 25% nitro.

Håber i kan hjælpe, så bliver han glad! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  inferno us sport gxr 28 - over 200
  • #1   9. jun 2010 Hvis den har været 200 grader alt for mange gange, så tror jeg ikke du kan justere dig ud af det.....
    Prøv evt. at skifte gløderør til et koldere.
    Det kan også være, at der er en utæthed et sted på motoren......

• #2   9. jun 2010 Når du justerer på HSN i den grad skal du også justere LSN.

• #3   10. jun 2010 min bil havde samme problem. læste på et engelsk forum at dem er for dårligt lavet og meget dyr i forhold til hvad man for for pengene

• #4   10. jun 2010 Ja, ja jeg har også læst i et forum (herinde) at WD40 indeholder vand.

Jeg har selv en US Sports med GXR28 motor.
    Den kører upåklageligt på 3 år nu. Faktisk er jeg ved at få det indtryk at den ikke er til at slå ihjel.
    Juster den rigtigt, og den kører uden problemer.

• John J
    John J Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Svar: 2
    #5   13. jun 2010 Man skal først justere topskruen (fuldgas)altid med bilen kørende. Der efter bundskruen (tomgang) den i enden af spjældet. Gerne lidt til den fede side. Temp omkring 110 gr. Spjældet skal være ca. 0,5-0,8 mm åbent. Gløderøromkring No5 i god stand. Prøv det.

Kommentér på:
inferno us sport gxr 28 - over 200

Annonce