{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
237 visninger | Oprettet:

servo revo 3.3 {{forumTopicSubject}}

Da jeg skulle rykke min revo idag ku jeg høre der var noget der raslede når jeg tippede den. fandt så ud af at det var en sort komponent inde i servoen der var faldet af. da jeg havde samlet servoen igen (uden den sorte ting) sætte jeg servoen på igen og konstaterede så at den stadig virkede. men efter at sætte begge servoer til igen så drejer den mere den ene vej end den anden vej?? kan den komponent ha noget med det at gøre? begge servo arme er sat lige ude for hinanden igen så det burde være sat rigtig på?

Nogen bud?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  servo revo 3.3
  • #1   6. jul 2010 Måske... Eller også har du bare ikke sat servohornet på da servoen var nulstillet.

Pil servohorn af og sæt strøm til og se om den har lige meget udslag til begge sider.

• #2   6. jul 2010 altså hvis det er den ting hvor man skruer den der arm på så har jeg ik nulstillet noget. jeg samlede det hele før jeg tændte bilen?

• #3   6. jul 2010 Når der ikke er strøm til servoen kan den drejes rundt, og hvis du ikke har fået sat servoarmen på præcis det samme "tak" som den var på da du tog den af, er servoen naturligvis ikke korrekt indstillet mere.

Tag servoarmen af. Tænd for bilen (så finder servoerne deres nulpunkt) og sæt så servoarmen på igen mens der er strøm på.

Når du har fået armen på, slukker du lige for strømmen igen inden du skruer armen helt fast. Ellers risikerer du at ødelægge servoen.

• #4   6. jul 2010 okay. det må jeg lige prøve.. tak for hjælpen;) og tak for det hurtige svar..

• #5   6. jul 2010 det virkede sgu:) dejligt. og mange tak. et sidste spørgsmål. er det meningen at min stering trim på min controller skal stå på 0 altså i midten eller har det ik noget at sige. den er nemlig drejet næsten helt til venstre?

• #6   6. jul 2010 Sålænge din bil kører ligeud er det ikke vigtigt.
    Vil du gerne have din trim til at stå på nul skal du afmontere servoarmene (begge) og dreje trim på 0. Derefter sætter du servoarmene på igen så de er så tæt på "lige ud" som muligt. Kører den ikke helt lige skal du justere trim til den gør.

• #7   6. jul 2010 okay.. jamen det lyder meget simpelt:) tak for dine svar.. det har været en stor hjælp;) godt med folk der ved en hel masse:)

Kommentér på:
servo revo 3.3

Annonce