237 visninger
|
Oprettet:
servo revo 3.3 {{forumTopicSubject}}
Da jeg skulle rykke min revo idag ku jeg høre der var noget der raslede når jeg tippede den. fandt så ud af at det var en sort komponent inde i servoen der var faldet af. da jeg havde samlet servoen igen (uden den sorte ting) sætte jeg servoen på igen og konstaterede så at den stadig virkede. men efter at sætte begge servoer til igen så drejer den mere den ene vej end den anden vej?? kan den komponent ha noget med det at gøre? begge servo arme er sat lige ude for hinanden igen så det burde være sat rigtig på?
Nogen bud?
feb 2007
Følger: 32 Følgere: 26 RC-enheder: 14 Emner: 58 Svar: 823
Pil servohorn af og sæt strøm til og se om den har lige meget udslag til begge sider.
aug 2007
Følger: 1 Følgere: 6 RC-enheder: 3 Emner: 30 Svar: 97
feb 2007
Tag servoarmen af. Tænd for bilen (så finder servoerne deres nulpunkt) og sæt så servoarmen på igen mens der er strøm på.
Når du har fået armen på, slukker du lige for strømmen igen inden du skruer armen helt fast. Ellers risikerer du at ødelægge servoen.
aug 2007
aug 2007
feb 2007
Vil du gerne have din trim til at stå på nul skal du afmontere servoarmene (begge) og dreje trim på 0. Derefter sætter du servoarmene på igen så de er så tæt på "lige ud" som muligt. Kører den ikke helt lige skal du justere trim til den gør.
aug 2007
servo revo 3.3