{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.520 visninger | Oprettet:

Køb af Lipo bat og lader {{forumTopicSubject}}

Hej alle

Jeg har lige købt min første rc-bil som dog er brugt: Traxxas e-revo 1/16.
Min er faring er "nada zip" og ingen ting.
Har dog læst en del indlæg på denne side om gode sider og en del tips.
Der fulgte 2 stk Lipo 1300 mAh med, så der var jeg nu ganske heldig.
Jeg ville så tage ned til Morfars.dk i Århus og købe nogle Lipo's.
Det viste sig så at de ingen havde i butikken, men kunne bestille.
Da disse batterier er de dyreste jeg har set (399kr) valgte jeg at sige fra og vil så bestille over nettet.
Men .. der starter mine små problemer også .. hvilket mærke er god kvalitet og hvilket skal man holde sig fra.
Har set på f.eks. på traxxas.dk at de sælger lipo's til 219 kr for 7,4 1500 mAh http://www.traxxas.dk/hyperion_g3_cx___3s_1600mah__25c_-p-4059.html
Var dog mere intereseret i nogle 11,1 volts.
Er det et ok kvalitets batteri?

Så er der de udenlandske sider, men nok specielt de britiske ... sikke noget rod eller også er det mine manglende evne til at finde det/de rigtige ud af 400+ produkter uden at man altid kan søge.

Kort sagt ... er det muligt at få nævnt et par produkt mærker som man kan stole på og dermed starte op uden at spilde pengene på noget "junk"?

Så er det laderen. Har en lille ansman lipo lader der skulle lade med 0,8 Amp. og den tager omkring 3-4 timer om en opladning pr batteri
Jeg ønsker mig en der kan lade hurtigere.
Skal kunne tages med i bilen og måske køre fra cigaret-tænderen ellers bil-batteriet.
Den skulle også gerne slå fra når lipo batteriet er fuldt opladt.
Hvis det kan lade sig gøre at styre hvor kraftigt man lade ville det også være et plus.
Tror det skulle være alt, men har jeg overset en feature som jeg ikke kunne leve uden, må det gerne tilføjes.

Med venlig hilsen
Henrik B


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Køb af Lipo bat og lader
Kommentér på:
Køb af Lipo bat og lader

Annonce