{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Hjælp til revo 3.3 {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, jeg søger en som kan hjælpe mig med at få gang i min revo 3.3, motoren spinder, men jeg kan ikke finde ud af at få modtageren sat rigtigt til og få fjernkontrollen til at virke med bilen!
Det er min første bil overhovedet, så jeg aner absolut intet.

Derfor søger jeg en som kan få den til at virke for mig, gerne i aalborg eller omegn, jeg giver selvfølgelig en mønt.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til revo 3.3
  • #1   15. jul 2010 Christian, jeg bor desværre ikke tæt på aalborg så håber da du får én til at hjælpe dig.

    Du kan evt. låne et par bøger om nitromotoere og rcbiler på biblioteket, for at få en godt start indenfor rc-hobbyen.

    udover det er der rigtig mange videoer på youtube hvor de kloge hoveder fortæller om stortset alt.


  • #2   15. jul 2010 Ja, men det er vidst for kompliceret til mig, men mange tak.
    Håber lidt på at finde en i området her der gider hjælpe.


Kommentér på:
Hjælp til revo 3.3

Annonce