876 visninger
|
Oprettet:
Guide til batteristik {{forumTopicSubject}}
Hejsa på grund af mange misforståelser omkring stik til rc biler har jeg lavet en lille guide
Jeg vil gerne have i kigger på den og kommer med kritik af det jeg har lavet eller selvfølgelig ros samt de tilføjelser der mangler af stik og så videre der må i gerne sende mig alt det input som der findes omkring andre stik så vi kan få den guide helt op at stå hvis i synes kan jeg evt også lave en guide omkring esc stik eller er det unødvendigt??
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13435
apr 2004
Følger: 7 Følgere: 6 RC-enheder: 2 Emner: 28 Svar: 403
Få altid navnene på stikkene med. "Traxxas Stik", hedder det virklig det, eller har stikket et helt nøjagtigt navn i stedet for?
Billede 1-3, der hedder det bare "stik" eller "tamiya stik". Jeg har selv set de stik på andre batteri ting, så at kalde dem for "tamiya stik", duer i min bog ikke
Husk ALTID at udspecifisere hvad du snakker om. Forstil dig det er din mor, eller bedstemor du skal forklare det til. Et eksempel er billede 6, "her er så vist de to modstætninger", rigtigt nok jo, men hvad hedder stikket? Jojo, man kan bare begynde at bladre tilbage gennem billederne, men det burde ikke være nødvendigt.
Stavefejl, på billed4 hedder det "deanstik" på billed7 hedder det "denstik", jeg gætter på det er en stavefejl? Jeg ved selv ikke såå meget til netop de her stik, men et logisk gæt er at det er en fejl?
Men igen, det er et skide godt initiativ det her. Med lidt rettelser, så er det bare en rigtig rigtig godt guide du har strikket sammen!!
maj 2005
Følger: 134 Følgere: 128 RC-enheder: 21 Emner: 277 Svar: 1.556
Stavefejlja den så jeg ikke lige det hedder så deansstik så det bliver lige rettet
Billede 6 ja den skal da rettes så man ikke skal gå tilbage for at finde ud af hvad jeg mener
Den med Traxxas stikket er jeg nu blevet i tvivl om for mon dog det hedder det for Tamiya stik hedder vel heller ikke Tamiya stik
Klaus G mange tak fordi du gav dig tid til at læse det igennem
Guide til batteristik