{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.144 visninger | Oprettet:

Hjælp, min pakke ved DPD? {{forumTopicSubject}}

http://i37.tinypic.com/iohl5g.png

" System return
“System return“ denotes parcels which have arrived in the wrong depot due to forwarding loading or
postcode errors and that are therefore forwarded to another depot or returned to the consignor.
The reason for the system return is stated as an exception code in the parcel life cycle."

Tjek lige billedet også.

Som jeg ser det, er de så på vej tilbage mod tyskland eller videre til et andet DPD(som jeg aldrig har hørt om lol)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp, min pakke ved DPD?
  • #1   3. aug 2010 prøv at indtaste tracking på den danske side istedet

www.dpd.dk så giver det sikkert mere mening smiley

• #2   3. aug 2010 Sådan som jeg ser det er følgende:
    Hamborg til Kolding i Kolding er det hovedkontor hvor alle udenlandske DPD pakker kommer først så er den kørt Fra Kolding til Aalborg
    Så har de prøvet på at aflevere pakken på den adresse der står på sedlen men der går det så galt da der ikke står den rigtige adresse eller adressen ikke eksistere så den er nu i Aalborg og venter på at blive sendt tilbage til afsenderen som bor i Hamborg hvis du har et pakkenummer og en kvittering ville jeg ringe til dpd enden den ryger retur og snakke med dem for det har jeg selv oplevet her i Jels

• #3   3. aug 2010 DPD står for ”Deprimerende Punktlig Dumhed”.
    Nu ved du hvorfor smiley
    Jeg får altid sendt mine pakker til min arbejdsplads, så kan pakke posten ikke komme med nogle dumme undskyldiger.

• #4   3. aug 2010 HAHA og så har Sauron ret som sædvanligt i det han snakker om (skriver)

• #5   3. aug 2010 Der står jo misloaded? så gætter dne enten ryger tilbage til hovedkvateret før de finder den, ellers det surt den ryger til tyskland igen

• #6   3. aug 2010 Det vigtigste, har du selv kontaktet DPD og spurgt om det ??

• #7   3. aug 2010 En hurtig søgning på misloaded og dpd giver faktisk også et godt svar, ser ud til at du får din pakke imorgen (måske) , men ring til dem alligevel og spørg.

Misload/Misroute – On rare occasions, a parcel may be loaded onto the incorrect trailer and may suffer a delay whilst being re-routed to the correct destination.

• #8   3. aug 2010 Jeg har sendt en mail til dem og spurgt om min adresse er rigtig osv.

Fatter bare ikke, når man læser på nettet siger folk at de kan finde på at komme forbi også bare smide en seddel i postkassen hvor der står de ikke kunne levere pakken og bla bla. fordi man ikke var hjemme(selvom man var).. WHAT THE FUCK smiley

• #9   3. aug 2010 Det kan post.dk også godt finde på smiley

Jeg har kun gode erfaringer med DPD, men nu får jeg også kun leveret varer med dem til min arbejdsplads, så kan jeg jo også hurtigere kigge på de finde ting man går og bestiller smiley

Kommentér på:
Hjælp, min pakke ved DPD?

Annonce