{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.334 visninger | Oprettet:

HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP {{forumTopicSubject}}

Jeg har en force .21 motor som jeg har haft bagpladen og trækstarter af. (helt ind til plejlstang)

Efter inspektion har jeg samlet det hele igen men når jeg trækker i snoren trækker den kun stemplet i top 1 gang når jeg trækker ca 3 gange fuldt ud i snoren.

Jeg fik rådet at rengøre mit onewayleje i renset benzin min det har ikke hjulpet

Jeg har så fundet ud af at den aksel som onewaylejet sidder på har nu "fået lidt slør" så den ikke rigtigt griber fat inde i motoren...

Men ifølge manualen skal der ikke være nogen skive der i mellem og der har heller ingen været fra ny..

Motoren har kun kørt 1/2 liter efter tilkørsel

Jeg håber at jeg kan få noget hjælp da bilen er solgt

Mvh

Kenneth J


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP
Kommentér på:
HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP

Annonce