Tilmeldt:
16. maj 2010 Følger: 44 Følgere: 39 RC-enheder: 3 Emner: 84 Svar: 326
HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP {{forumTopicSubject}}
Jeg har en force .21 motor som jeg har haft bagpladen og trækstarter af. (helt ind til plejlstang)
Efter inspektion har jeg samlet det hele igen men når jeg trækker i snoren trækker den kun stemplet i top 1 gang når jeg trækker ca 3 gange fuldt ud i snoren.
Jeg fik rådet at rengøre mit onewayleje i renset benzin min det har ikke hjulpet
Jeg har så fundet ud af at den aksel som onewaylejet sidder på har nu "fået lidt slør" så den ikke rigtigt griber fat inde i motoren...
Men ifølge manualen skal der ikke være nogen skive der i mellem og der har heller ingen været fra ny..
Motoren har kun kørt 1/2 liter efter tilkørsel
Jeg håber at jeg kan få noget hjælp da bilen er solgt
Mvh
Kenneth J
jan 2010
Følger: 15 Følgere: 14 RC-enheder: 4 Emner: 21 Svar: 395
jul 2008
Følger: 12 Følgere: 13 RC-enheder: 4 Emner: 62 Svar: 369
feb 2010
Følger: 19 Følgere: 23 RC-enheder: 15 Emner: 55 Svar: 635
maj 2009
Følger: 1 RC-enheder: 1 Svar: 5
apr 2009
Følger: 34 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 88 Svar: 717
hurtigt hurtigt hurtigt
maj 2010
Følger: 44 Følgere: 39 RC-enheder: 3 Emner: 84 Svar: 326
tak for alle input
jun 2008
Følger: 63 Følgere: 65 RC-enheder: 55 Emner: 85 Svar: 1.577
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 39 RC-enheder: 13 Emner: 76 Svar: 595
fix den overskrift FFS mand!
HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP HJÆLP