{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål til flyfolket
  • #1   3. sep 2010 nej nej nej. gå ind på hobbycity.com det 1000000gange billigere og det de samme ting

• #2   3. sep 2010 Hej Claus.
    Jeg tror lige du skal kikke lidt på hvor mange volt det system køre på (1 celle LiPo smiley
    Jeg tror ikke du få problemer med at din modtager vil få for meget strøm smiley
    Du bliver måske nød til at købe en ”Op volt” dims, så din modtager kan køre på kun en celle LiPo uden at slukke eller genstarte midt i det hele smiley

• #3   3. sep 2010 Sauron.
    flyet bruger 1 celle, vil bare gerne ha noget mere power på flyet.

Problemet med at købe de små ting fra hobbycity er at det blir taget i tolde, også ka det ikk betale sig.

• #4   4. sep 2010 Det kan jeg godt forstå, man kan aldrig power nok på RC smiley
    Det jeg mener er at din modtager kun kan klare 5 volt, derfor har du brug for en BEC som kan nedsætte dit batteris spænding på 7,4 volt ned til de 5 volt modtageren kan klare, så den ikke brænder af.

De problemer har du ikke når du kun køre på 3,4 volt, for det kan ikke få din modtager til at brænde af.
    Tværtimod kan der være problemer med at modtageren ikke vil køre på kun 3,4 volt, så man bliver nød til at sætte en ”op volt” dims på, som hæver volt til de 5 volt modtageren skal bruge smiley

Kommentér på:
Spørgsmål til flyfolket

Annonce