963 visninger
|
Oprettet:
diff fedt {{forumTopicSubject}}
Hej. jeg har fået købt mig en lille brugt xray m18 og ville lige prøve skille den ad for at lære lidt om den. I det lille tandhjuls diff var der ingen fedt i. Og i manualen står der heller ikke noget om der skal noget i. Hvad siger i kloge rc folk? Og hvil ja, hvilken slags? Ku også godt tænke mig et spurgear i noget hårdt materiale. Har søgt men kun kunne finde plastik. Nogle forslag? Satte min 8900kv børsteløs og 60a esc på og nu er der næsten ingen tænder tilbage.
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Er det et lukket dif så brug diff olie, det er en meget sejt flyende olie som man kan købe i flere forskellige hårdheder.
Spurgear er et tilbage vendende problem for alle Rc biler, men som regel er det fordi tandhjulene ikke er rykket nok sammen eller fordi at motor holderen kan give sig lidt.
Sider det hele som det skal, er det utroligt vad det kan holde til.
Så er der dem der skifter til stål spurgear og opdager så at andre problemer dukker op, f.eks radio støj.
Så hvis jeg var dig, ville jeg tjekke alt omkring motor og spurgear, er der noget der bare så meget som kan give sig en 1/10 del millimeter ryger spurgearet.
maj 2010
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 13 Svar: 36
maj 2010
maj 2010
diff fedt