{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.221 visninger | Oprettet:

martin h
martin h
Tilmeldt:
11. okt 2010
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7

Hvilket fly ville i vælge. {{forumTopicSubject}}

Jeg og min søn på 7 år, er blevet bidt af fjernstyret fly. Jeg har kigget på nettet og tror jeg har snævret søge feltet ind til:

Dynam HawkSky V3 2.4GHZ RTF Brusless version http://hobbyfly.com/wishlist/dynam-hawksky-v3-24ghz-rtf-brusless-version-3308.html?variant_id=3308

Easy Star
http://www.el-fly.dk/startframe.htm?/easystar.asp

Jeg startede med at kigge på denne her, pga pris http://www.dba.dk/fjernstyret-fly-marchand/id-68759671/

Er der nogle der vil være behjælpelig med nogle gode råd?

På forhånd tak

Martin og Thobias (Slagelse)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilket fly ville i vælge.
  • #1   14. okt 2010 et emne er nok

  • #2   14. okt 2010 Den nederste ville jeg holde mig fra.
    Den flyver sikkert fint, men den holder ikke i længden.
    Easystaren går man aldrig forkert af, det er en perfekt begynder.
    Hvis du vil have noget som lidt mere ligner et fly, så prøv om du kan finde en Twinstar.
    Den er super som begynder og det er en man også sagtens kan få glæde af, selvom man har lært at flyve.
    Den har også krængeror, hvilket easystaren ikke har (så vidt jeg husker).


  • #3   14. okt 2010 Ville helt klart vælge hawksky'en til at starte med, selvom den er tude grim ;o)

    Ellers er der en BMI Arrow, den er også god. kan købes hos avionic.dk


  • #4   14. okt 2010 Helt klart en hawksky..

    Som andre har skrevet, ja den er tude grim, men det er klart den bedste model til at lære jer at flyve..

    Karsten


  • martin h
    martin h Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #5   15. okt 2010 undskyld at jeg har fået oprettet mit indlæg 2 steder. Jeg så at det første var i TEKNIK, og troede at jeg så måske ikke fik nogle svar.

    Det gør ingenting hvordan den ser ud. Det er mere vigtigt at den er så let som mulig at styre, då min søn også meget gerne vil styre. Der efter er det hvor robust den er og pris.


  • #6   15. okt 2010 Altså jeg havde overhovedet ikke fløjet før jeg fik min arrow og den er meget nem at flyve. jeg vil foreslå dig og din søn at få fat i noget simulator til computeren, super god måde at få fornemmelsen for at flyve og så koster det ikke noget at styrte ned :o)

    Mht. hvor rubust den er, så syntes jeg sådan en flamingo flyver kan holde til rigtig meget. jeg har da lavet nogle dumme ting med min, men ikke noget lim ikke kunne klare :o)


  • #7   15. okt 2010 Du kan hente en simulator gratis, som hedder FMS.
    Bla. Hobby World har en styring der passer til til ca 200,-


  • #8   15. okt 2010 Nu ligner Hawkskyen jo Easy Star til forveksling, dog er den meget billigere og med krængeror..

    Propellen sidder på ryggen og derfor kan man lave rigtig mange landninger, både gode og dårlige, uden propellen knækker..

    Har fløjet mange gange med en Easy Star, og flere gange med en Hawksky, de flyver ens.. dog er Hawkskyen lidt sjovere pga de krængeror.


    Karsten


  • martin h
    martin h Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #9   17. okt 2010 Hvad er det der gør det bedre med krængeror. Er det sværere at styre end Easy star´en.


  • martin h
    martin h Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #10   17. okt 2010 Er der nogle der har en af modellerne de vil sælge til en fornuftig pris smiley

  • #11   17. okt 2010 Martin H

    Det gør det sjovere og flyve med krængeror, plus modellen kan lave nogle sjovere ting når du har fløjet lidt tid med den..

    Jeg vil ikke sige det er svæere at flyve med krængeror..

    Karsten


  • martin h
    martin h Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #12   17. okt 2010 Er de lige holdbare?

  • #13   17. okt 2010 Hawksky er nok knap så holdbar som Easy Star, men har kun haft Easy Star selv, men har fløjet en del med en kammerats Hawksky, og den er meget tæt på det samme..

    Men for prisen på en Easy Star får du næsten 2 Hawksky, så jeg var slet ikke i tvivl om hvad jeg valgte..

    Karsten


  • martin h
    martin h Tilmeldt:
    okt 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 7
    #14   18. okt 2010 Tusinde tak til jer alle der havde lyst og viden til at hjælpe mig.

    Jeg går nu på jagt efter en simulator og satser på Hawksky´en.

    Mvh Martin


Kommentér på:
Hvilket fly ville i vælge.

Annonce