{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

Rookie hjælp..! {{forumTopicSubject}}

Hej alle kloge og begavede RC "guru'er"

Som overskriften svagt antyder, så vil jeg gerne igang med at køre lidt 1/10 TC, og har brug for lidt hjælp til at navigere i den store teknik jungle.

Nu kommer med 100% garanti alle de klassiske "mindre kloge" spørgsmål, som i nok har læst/hørt 10.003 gange, men håber i bærer over med mig, jeg vil jo bare gerne ordentligt igang smiley

Chassis'et bliver en Hot Bodies TCX, af 2 simple årsager: 1. Jeg vil gerne have en ny bil, da jeg ikke er glad for at have noget andre har skruet i, og 2. Jeg kan få en til indkøbspris. Så det har ligesom afgjort den side af sagen.

Men jeg mangler jo ALT andet, og der håber jeg at i kan byde ind med gode råd og anbefalinger smiley

Budgettet er hverken lille eller stort, men sådan midt imellem. Jeg vil gerne have noget som jeg ikke behøver at skifte ud her den første vinter ihvertfald. Kort sagt, noget kvalitet, som man ikke går helt galt i byen med.

Jeg har overvejet en Spektrum DX3S Sender, men jeg har læst mange delte meninger omkring den. Men den tiltaler mig lidt pga dens fancy telemtri muligheder :s

I er meget velkomne til at komme med jeres bud på hvad jeg skal investere mine penge i, så jeg kan komme godt fra start smiley

På forhånd tak
Chris...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rookie hjælp..!
Kommentér på:
Rookie hjælp..!

Annonce