{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
560 visninger | Oprettet:

Rustler træk aksler {{forumTopicSubject}}

Hej, kan det godt passe en Rustlers træk aksler knækker for et godt ord? jeg har ødelagt 3 på 3 opladninger...
Godt nok køre jeg med 11,1 volt, men alligevel?
Kan den være indstillet forkert?.
Den trækker fuldstændig sindssygt, når jeg accelerere fra 50km/t hopper den bare på baghjul imens den laver hjulspin... så skal den geares op eller hvad kan være galt.
Kan man får nogle kraftigere i alu eller stål?

Håber nogle har erfaringer med det.

Hilsen Mads

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rustler træk aksler
  • #1   30. nov 2010 Hey

Har selv knækket 2 træk aksler...! Problemet er at din rustler accelerer så hurtigt at når den så ligger på jorden og du trækker fra 0km/t så knækker de hurtigt...!

Prøv at kontroller din rustler med en blød opstart hvergang du kører, det er lidt bedre imod akslerne, efter jeg begyndt at kører mere forsigtigt har jeg ikke knækket nogen aksler endnu

vh Ali

• #2   1. dec 2010 ellers er det på med dem her:
    (link fjernet)

• #3   1. dec 2010 Jeg bruger Integy stål trækaksler fra thetoyz, billige og holdbare..
    Ved godt integy har et dårligt ry, men alle de stumper jeg har testet de holder altså, desuden er det version 2 aksler, så selvfølgelig er integy også ude på at slippe af med deres dårlige rygte, og det kan de kun ved at producere topdollar dele.
    Jeg har desuden blokeret slipper smiley gearing 44t spurgear og 11tands pinion

• #5   2. dec 2010 Tak for svarene alle sammen, kan godt selv regne ud at jeg skal køre lidt mere roligt smiley hehe. Men tak for svarene.
    Og jo Rustler xl-5 er ikke nær så voldsom, så det er nok ikke et problem med de smiley

Kommentér på:
Rustler træk aksler

Annonce