{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
767 visninger | Oprettet:

Start problemer med Revo 3.3 ?? Help.. {{forumTopicSubject}}

Hey RCG

Jeg har problemer med at starte min revo.
Jeg har lige skiftet det envejs-leje der sidder på den aksel ved starteren.
Troede det var den, den var gal med, men der er ingen forskel.
Starteren kører bare derudaf,.. men det lyder som om, at der ikke er noget der får fat i motoren overhovedet... dvs. motoren kører overhovedet ikke med rundt.
Jeg har prøvet at køre med starteren når den er pillet fra motoren, og der kører det hele som det skal.. !!

Så jeg tænker lidt på den aksel, som går ind i motoren... kan der være noget galt med den?? og hvordan finder jeg us a det??

Beklager den lange smøre, men sgu lidt svært at forklare, og håber folk ved hvad jeg mener, og at der er nogen der sidder med en løsning... smiley

På forhånd tak

Mvh

Lars S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af blandingsbatteri i bad 500 kr.
  • Reparation af klippo plæneklipper. “ rekyl” og snor mangler efter sigende. + tjek 900 kr.
  • Reparation af taginddækning / tagfals ved tagvindue (2 små steder) 1.200 kr.
  • udskiftning af lås 530 kr.
  • Rengøring 2.300 kr.
  • Problem with wanshing machine, probably with the door (Bosh, error -61) 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Start problemer med Revo 3.3 ?? Help..
  • #1   19. dec 2010 er der kompression på motoren når du drejer den rundt med fingerne?

• #2   19. dec 2010 Har du smurt lejret da du satte det i? For så kan den godt have svært ved at bide. Jeg vil godt væde med det er envejslejret den er gal med.

• #3   19. dec 2010 Bjarke G: Nej, jeg har intet gjort ved det leje... pakkede det bare ud og satte det i... kunne se at det var smurt lidt ind i noget olie fra fabrikken af.

Mr. Chlump: Så langt er jeg slet ikke nået endnu, da motoren slet ikke kører med rundt når starteren kører..! Det må vel være alfa omega og motoren og starteren følges ad... til at starte med ihvertfald smiley

• #4   19. dec 2010 du kan jo mærke om der er kompression på motoren ved og dreje den rundt i hånden på sving hjulet pil evt starteren og lejet af så kan du osse so om akslen køre rundt køre det rundt så fejler krumtappen ikke noget

• #5   19. dec 2010 Hej,
    Selve den elektriske startermotor trækker 2 eller er det 3 tandhjul inde i den kasse som motoren sidder på. Hvis de nu er kværnet, drejer een vejslejet slet ikke med rundt. Det kan du jo checke ved at køre med starteren, når hele startermotoren med drev-kasse er afmonteret.
    Selve den aksel som eenvejslejet sidder på, trækket motoren rundt ved at en rund skive med et hak i, har fat en en tap som sidder på plejlstangssølen - lidt svært at forklare - men der kan jo også sagtens være knækket noget af det, inde i krumtaphuset. hellere se at få den skilt ad, så du ikke har en evt. afknækket tap, som risikerer at smadre det hele, hvis den bliver kørt med rundt..
    Med venlig hilsen
    Niels Vangsøe

• #6   20. dec 2010 Niels: Jeg har prøvet at køre med starter-motoren og drevkassen, når dette var adskilt fra nitro-motoren. Der kørte det hele bare rundt, som det skulle, så går ikke udfra at det er der, der er noget galt. ?

• #7   20. dec 2010 Du har selvfølgelig vendt lejret rigtigt? Jeg mener om den bider når den skal og slipper når motoren kører?

Kommentér på:
Start problemer med Revo 3.3 ?? Help..

Annonce