682 visninger
|
Oprettet:
Køling af Nitromotor? Hvordan bedst? {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg har en "brugt" nitro bil som jeg er igang med at sætte i stand. Hvilket indebære at jeg har købt et nyt karros til dyret. Men nu sidder jeg og tænker på. Hvordan med køling? Har en Kyosho GP alpha 2 med en RB k12 motor og et HPI lexus IS F Racing karros.
Skal jeg lave et strategisk hul i forruden? Kan den køles på andre måder (bedre). Eller er det luftkøling fra forbigående luft, der virker bedst?
Mange spørgsmål, i know, men håber noget kan give mig et kvalificeret svar.
maj 2010
Følger: 44 Følgere: 39 RC-enheder: 3 Emner: 84 Svar: 327
Jeg har lavet hul i de "rigtige luftindtag" og har lavet det så det ser ud som om ruderne står halvvejs åbne, og den har udmærket køling plus at det ikke skæmmer bilen
Bare et forslag herfra
sep 2010
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 6 Svar: 6
Ser godt ud må jeg sige. Har dog kun kølergrillen på min, som jeg kan åbne, men det med ruderne er sgu et fedt lille trick. Hvordan har du gjort det så det så pænt ud? Mener med udmåling af højde at snittet og markering af snittet?
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 62 RC-enheder: 36 Emner: 26 Svar: 922
Du skal bare sørge for, at det er ens i begge sider.
Det er rimeligt nemt at lave, men giver desværre ikke køling nok alene.
Jeg ville nok vælge (selv om det er en skam i en ny karosse), at lave et hul i forruden, og et over gløderøret.
Så kan du også starte den uden karossen skal af.
Men husk: ALTID KUN RUNDE HULLER ! ! ! ! ! ! ! !
jul 2007
Følger: 25 Følgere: 24 Emner: 44 Svar: 847
aug 2007
Følger: 64 Følgere: 62 RC-enheder: 36 Emner: 26 Svar: 922
Lige præcis....
maj 2010
Følger: 44 Følgere: 39 RC-enheder: 3 Emner: 84 Svar: 327
Køling af Nitromotor? Hvordan bedst?