{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Hvilket batteri..? (drift) {{forumTopicSubject}}

er lidt i tvivl om hvilket batteri jeg skal investerer i til min TT-01D... Motor og ESC bliver det her sæt :

http://www.holte-modelhobby.dk/shop/product_info.php?cPath=3_83_194_199&products_id=11958

grunden til det sæt er udelukkende at der er i carbon look...

smid gerne links til batteri og evt lader... og gør ikke noget vi er lidt oppe i den dyre ende, men det skal først og fremmest kører ordentligt til drift og derfor ikke nødvendigvis være det hidsigste der findes...

andre forslag til motor og ESC modtages også gerne da det er min første drifter...

smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket batteri..? (drift)
  • #1   3. mar 2011 og hvodan med LIPO cut off..? vil helst ikke nøjes med en buzzer :S

• #2   4. mar 2011 Køre selv med ezrun 9t brushless kit og det trækker helt fint smiley der er og så muligehed for lipo cutoff Og nem indstilling med programkortet

• #3   4. mar 2011 Synes ikke det ser ud som om der er lipo-cut off på det sæt du har valgt.

Kan personligt anbefale en Ansmann Racing Xbase 2.0 deluxe, der lader 1-6 celler lipo, lilo og life, og alle de andre batterier. Fordelen er at den kan tage 230 og 12 V, og der er indbygget strømforsyning smiley

Men har også hørt mange der er glade for deres Hyperion lader, den havde jeg også et kig på, men endte altså med en Ansmann og det er fortryder jeg da ikke smiley

Lipo skal du vælge Høj Ampere = længere køretid, mellem 2 og 3 cellers lipo (Måske mere hvis du vælger en anden ESC) Og jo hører C værdi et batteri har, jo mere KNALD kan det afgive smiley Altså et 40C har mere knald på end 25C hvis du forstår? smiley

Håber det kunne hjælpe dig lidt.

Nååh ja og hvis du skal køre løb, så mener jeg reglerne er at du har lipobatteri i HARDCASE udgaven, og en LIPO-safebag til når du skal oplade til løbene smiley

• #4   4. mar 2011 Hvis du skal til nogle af de løb der afholdes her i DK, er det kun 2cellers Li-Po der er godkendt samt som der også bliver sagt skal de være hardcase.

Kommentér på:
Hvilket batteri..? (drift)

Annonce