877 visninger
|
Oprettet:
Benzinmotor kvalitet?? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Kender I noget til om der er forskel på kvaliteten på de forskellige motore der sidder på fx. HPI, FG, Himoto, Redcat, MCD osv...
De hedder jo nogle forskellige navne fx. Zenoah, HY, CY, Fuelie...
Er det den samme motor eller er der forskel på HK og holbarhed??
MVH.
Anders
jul 2009
Følger: 13 Følgere: 13 RC-enheder: 8 Emner: 31 Svar: 453
HY (chung yung) ved jeg faktisk ikke lige hvad er for en fisk idet det er mest RedCat eller Himomoto der arbejder med de motore (som er kæmpe store i USA) ... herhjemme betragtes Redcat/himoto stadig af mange som lidt noget kina (om det er rigitig eller forkert er ikke emnet og lad det så ligge !!)
Kort sagt Zenoah så går du ikke galt i byen - men det kommer jo også an på hvad den skal sættes i jo
Holdbarhed er en anden sag - fordi det kommer jo an på hvormeget tæsk den får og om du beskytter den optimalt og holder den vedlige og blah blah blah ... du ved hvad jeg mener.
håber det hjalp lidt (og der ikke var for mange fejl i)
aug 2006
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 3 Emner: 5 Svar: 11
Passer de så fx. udstødninger sammen?
aug 2006
maj 2007
Følger: 38 Følgere: 36 RC-enheder: 2 Emner: 32 Svar: 312
Mcd er en tyrkisk bilr der bliver produceret i tyrkiet!!!!!!!!!!!!!
apr 2007
Følger: 23 Følgere: 20 RC-enheder: 6 Emner: 13 Svar: 1.316
Man skal bare generelt holde sig langt väk fra de motorer som sidder i fx XRC og andre biler i den HELT billige ende...
Zenoah har vist generelt en kvalitet naar det kommer til belägningen i cylinderen. CY skulle have et lidt stärkere krumtaps-hus. Det er ihvertfadl hvad jeg har faaet forklaret af Ian Oddie, som har over 15aars erfaring med motorer, og har lavet en del motorer som blev brugt til race paa höjeste plan.
jul 2009
Så benny det er ikke fordi jeg antaster FG , HPI , MCD , REDCAT eller andre mærker overhovdet - det ville du også se hvis du læste teksten igen ...
aug 2006
Hvad gør I ellers for at opgradere/tune jeres maskiner?
jul 2009
nu spurgte manden til motorer ... lad os lige komme tilbage til den folkens
Benzinmotor kvalitet??