{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzinmotor kvalitet??
  • #1   10. mar 2011 der er ligeså meget religion i dette emne som om FG / HPI er bedst ... men de fleste jeg har hørt omtale Zenoah som den bedste af dem du nævner - bedste kvalitet og ydelse. CY'en (også kaldet "Fuelie" af mange, som jeg forstår det) er lige efter Zenoah sådan rent kvalitet og ydelses mæssigt.
    HY (chung yung) ved jeg faktisk ikke lige hvad er for en fisk idet det er mest RedCat eller Himomoto der arbejder med de motore (som er kæmpe store i USA) ... herhjemme betragtes Redcat/himoto stadig af mange som lidt noget kina (om det er rigitig eller forkert er ikke emnet og lad det så ligge !!)

Kort sagt Zenoah så går du ikke galt i byen - men det kommer jo også an på hvad den skal sættes i jo smiley

Holdbarhed er en anden sag - fordi det kommer jo an på hvormeget tæsk den får og om du beskytter den optimalt og holder den vedlige og blah blah blah ... du ved hvad jeg mener.

håber det hjalp lidt (og der ikke var for mange fejl i) smiley

• #2   10. mar 2011 Okay,
    Passer de så fx. udstødninger sammen?

• #3   10. mar 2011 Hvilke udstødninger kan I så anbefale?

• #5   10. mar 2011 Benny

Mcd er en tyrkisk bilr der bliver produceret i tyrkiet!!!!!!!!!!!!!

• #6   10. mar 2011 Forskellen er paa Zenoah og CY er ikke den helt store.
    Man skal bare generelt holde sig langt väk fra de motorer som sidder i fx XRC og andre biler i den HELT billige ende...

Zenoah har vist generelt en kvalitet naar det kommer til belägningen i cylinderen. CY skulle have et lidt stärkere krumtaps-hus. Det er ihvertfadl hvad jeg har faaet forklaret af Ian Oddie, som har over 15aars erfaring med motorer, og har lavet en del motorer som blev brugt til race paa höjeste plan.

• #7   10. mar 2011 jeg er helt enig Benny - det var netop derfor jeg skrev at jeg ikke ville diskutere om hvilke mærker var bedst ... jeg har selv HPI og MCD, men jeg har sgu intet imod redcat overhovedet , idet jeg ikke selv har kørt med dem - og da de nu er et af de største mærker i USA siger det jo lidt om kvaliteten ... derovre gider de sgu ikke at have MCD f.eks ...
    Så benny det er ikke fordi jeg antaster FG , HPI , MCD , REDCAT eller andre mærker overhovdet - det ville du også se hvis du læste teksten igen ... smiley

• #8   10. mar 2011 Tak for info :o)
    Hvad gør I ellers for at opgradere/tune jeres maskiner?

• #9   10. mar 2011 det er umuligt at få "ret" ... det er sgu det samme som at diskutere om Ferrari eller Mclaren er bedst i F1 - om Mercedes eller Audi ... om Arla eller klovborg eller hvad fanden det nu hedder ... det hele er baseret på folks erfaringer og man kan ALTID finde noget at sætter finger på.

nu spurgte manden til motorer ... lad os lige komme tilbage til den folkens smiley

Kommentér på:
Benzinmotor kvalitet??

Annonce