673 visninger
|
Oprettet:
Sniper motor mount på TT-01 muligt? {{forumTopicSubject}}
Ja som jeg egentligt spørger om, er det muligt at sætte sådan et motor mount på? For af hvad jeg kan se, så har man flere indstillingsmuligheder på det, da det er en cirkel man kan dreje, og ikke faste huller som på TT-01érens skod system
Bliver ved med at skulle justere den pisse motor, og det er temmelig træls, for man kan ikke finde den perfekte afstand, og det vil man jo kunne hvis man har sniperens motor mount
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.876
Man har bare meget mere føling med instilling med sådan en model som sniperen har.
Det jeg har nu er jo 3 huller at vælge imellem, på mountet, og så har jeg faktisk også 3 sæt huller i min LRP motor.
Har været dem alle igennem, men synes bare det er noget møj. Tror måske endda jeg har smadret mit spur gear, for kørte med bilen, og pludselig passer afstanden ikke mere (for stor)
Men har ikke lyst til at købe et nyt spur gear, for det bliver også bare smadret når jeg ikke kan få den afstand som der skal være
Ved at tamiyaén har den det indhak i bunden af motor mount, og det har sniperen ikke, så vidt jeg kan se på billederne
Overvejer seriøst at kyle den tt´er a h t, mage til skrammel synes jeg det er :S
sep 2010
Følger: 40 Følgere: 38 RC-enheder: 26 Emner: 97 Svar: 1.876
Men skal alligevel ha fat i et leje til min savage hos morfars, så måske skulle jeg prøve at bestille et motormount med til sniper, og så få det til at passe
De deler jo en del ting (crossover) så måske er man heldig.
Min bundplade er heller ikke for god mere med gevind osv. Gammel og slidt er den ved at være den tamiya
Sniper motor mount på TT-01 muligt?