{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Reduktions gearkassse {{forumTopicSubject}}

Hej RCG

Jeg har nu fået anskaffet mig tre mini-z overlands, og jeg har så set flere steder at nogle monterer en reduktionsgearkasse på dem. Mit spørgsmål er så, hvor man kan købe disse reduktionsgearkasser henne, og hvis ikke hvordan laver man så en selv.

Håber i vil dele jeres viden med mig:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reduktions gearkassse
  • #1   29. apr 2011 Har kigget lidt på det, og har kigget lidt åp min bil. Jeg har ikke haft chance for at skille dem af, så ved ikke helt hvordan de ser ud indvendig. Men som jeg kan se det udvendigt er der allerede et lilli pinion og stort spur, lidt ligesom på din mini monster. Jeg tænkte bare på om man kunne få en der passede direkte over på mini-z'en
    Tak for din hjælpen

Fed bil iøvrigt:)

• #2   29. apr 2011 Jeg er ikke sikker, for det er ikke noget jeg selv har prøvet.
    Men jeg tror at gearkassen fra 3racing Winch for 1/10 Crawler kan gå lige i din mini-z overlands, men den kommer til at køre meget langsomt smiley

Det er den samme motor der sider i Crawler Winch´en som der sider i din mini-z overlands.
    Gearkassen lægger bare lidt til i længden af motoren, så du må nok lige måle dig til om det kan lade sig gøre.

Jeg mener også at man kan købe den lille gearkassen for sig selv, men kan ikke lige huske hvor det er jeg har set den, men ellers kan det jo være at der er en her på galleriet som har en 3racing Crawler Winch liggende hvor elektronikken er brændt af.

Jeg har lavet en lille test af 3racing Winch for 1/10 Crawler i dette fotoalbum.
    Se lidt på de billeder af Crawler Winch´en hvor den er skilt ad

3racing Winch for 1/10 Crawler.
    http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7885

• #3   29. apr 2011 Fedt sauron,det kunne jo være en mulighed, ellers sælger 3racing måske gearkassen for sig selv. Hvad med bulldogwinchfra RC4WD har den også samme gearkasse, der kan man nemlig købe gearkassen for sig selv:)

• #4   29. apr 2011 Jeg tvivler på at 3racing sælger gearkassen for sig selv, men det er også ligegyldigt, for det er ikke dem der laver den gearkasse, de bruger dem bare til deres winch.

Jeg har set at man kan få dem med forskellige gearinger, så vidt jeg husker med gearinger 1/100, 1/300 og 1/500.
    De bliver solgt til modelbåde og model lastbiler til vinduesviskere, radarer og andet der skal køre langsomt rundt.
    Men det er et stykke tid siden at jeg har set dem, men de må være til af finde hvis man gider at lede efter dem.

Hvad bulldogwinch fra RC4WD bruger af motor og gearkasse ved jeg ikke, den har jeg ikke haft fat i.

• #5   29. apr 2011 Ja, jeg må lige søge efter de der ting du nævner, ved ihvertfald at RC4WD sælger et visker sæt, og de sælger også en gearksse til deres Winch, må lig ekigge lidt videre:)

• #6   29. apr 2011 Nu ved jeg ikke hvor du er fra Jacob, men jeg har et spil liggende - der er noget der ikke virker.
    Du kan hente det hvis du gider bruge tid på det - det bliver IKKE sendt.

Har sendt en PM.

Kommentér på:
Reduktions gearkassse

Annonce