651 visninger
|
Oprettet:
Reduktions gearkassse {{forumTopicSubject}}
Hej RCG
Jeg har nu fået anskaffet mig tre mini-z overlands, og jeg har så set flere steder at nogle monterer en reduktionsgearkasse på dem. Mit spørgsmål er så, hvor man kan købe disse reduktionsgearkasser henne, og hvis ikke hvordan laver man så en selv.
Håber i vil dele jeres viden med mig:)
jan 2010
Følger: 1 RC-enheder: 1 Emner: 44 Svar: 409
Tak for din hjælpen
Fed bil iøvrigt:)
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Men jeg tror at gearkassen fra 3racing Winch for 1/10 Crawler kan gå lige i din mini-z overlands, men den kommer til at køre meget langsomt
Det er den samme motor der sider i Crawler Winch´en som der sider i din mini-z overlands.
Gearkassen lægger bare lidt til i længden af motoren, så du må nok lige måle dig til om det kan lade sig gøre.
Jeg mener også at man kan købe den lille gearkassen for sig selv, men kan ikke lige huske hvor det er jeg har set den, men ellers kan det jo være at der er en her på galleriet som har en 3racing Crawler Winch liggende hvor elektronikken er brændt af.
Jeg har lavet en lille test af 3racing Winch for 1/10 Crawler i dette fotoalbum.
Se lidt på de billeder af Crawler Winch´en hvor den er skilt ad
3racing Winch for 1/10 Crawler.
http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=7885
jan 2010
feb 2007
Følger: 117 Følgere: 130 RC-enheder: 27 Emner: 176 Svar: 5.837
Jeg har set at man kan få dem med forskellige gearinger, så vidt jeg husker med gearinger 1/100, 1/300 og 1/500.
De bliver solgt til modelbåde og model lastbiler til vinduesviskere, radarer og andet der skal køre langsomt rundt.
Men det er et stykke tid siden at jeg har set dem, men de må være til af finde hvis man gider at lede efter dem.
Hvad bulldogwinch fra RC4WD bruger af motor og gearkasse ved jeg ikke, den har jeg ikke haft fat i.
jan 2010
maj 2010
Følger: 13 Følgere: 12 RC-enheder: 1 Emner: 26 Svar: 157
Du kan hente det hvis du gider bruge tid på det - det bliver IKKE sendt.
Har sendt en PM.
Reduktions gearkassse