{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Erfaringer med Xerun og Savox? {{forumTopicSubject}}

Skal have fat i noget EL til min TB-03 som skal bruges til drift.

Har kigget på dette:

(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)

Har hørt nogle sige at ESC'en ikke egner sig til drift pga sensor styringen og dens programmering (?)..

Nogle der har prøvet det eller kan sige hvordan det vil du' til drift (varme, konstant acceleration osv)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med Xerun og Savox?
  • #1   7. maj 2011 ESC'en egner sig RIGTIG meget til drift, da den netop, er med sensorstyring, som giver en MEGET! mere følsom styring med gassen. Man kan nemmere dosere den rigtige mængde gas og man har generalt meget bedre føling med gassen.

Motoren vil egne sig okay til drift, dog muligvis lidt for kraftig.
    Der vil du være bedre stillet med en LRP 10,5T motor istedet. Kig på nogle af de andre driftere her på galleriet. De kan give dig rigtig mange informationer om hvordan og hvorledes, ihvertfald de fleste af dem.

Og med hensyn til servoen, får du ikke meget bedre smiley
    Savöx laver rigtig gode kvalitets servoer, som blander høj hastighed med meget kraft. Med mange andre servoer, må man vælge mellem hastighed eller trækkraft.

Håber du kan bruge det til noget smiley

• #2   7. maj 2011 Og til programmeringen af ESC'en kan du købe denne her programmerings box (link fjernet)
    Du kan slutte den til computeren, opdatere ESC'en og justere ALT på den. Bare husk at læse manualen til ESC'en med hensyn til visse indstillinger, så du er sikker på ikke at lave noget galt smiley

• #3   7. maj 2011 Takker - programmerings boksen jeg allerede fra min 150Amp Xerun ESC smiley

Motoren vil jeg så lige lede lidt længere efter - servo og ESC bliver bestilt på mandag så smiley

• #4   8. maj 2011 hej ang den servo der kender jeg ikke noget til men jeg ligger og drifter med sådan en servo her: (link fjernet)

og ligger med det motor sæt her: (link fjernet)

det funker ganske fint:)

• #5   8. maj 2011 Mht. Motor vil jeg anbefale denne :
    http://www.haertle.de/rc+modellbau/motoren/elektromotor/lrp+50832+vector+x12+brushless+stockspec+10+5t+elektromotor+rc+auto.html
    Den er godkendt både til RCDSD og D1RC, hvorimod den anden kan du kun bruge til RCDSD.
    Servoen er også rigtig god, jeg bruger den selv og har ingen problemer med den.
    Det eneste jeg kan være lidt i tivl om er om ESC kan lever nok strøm til din servo, for det havde jeg problemer med med min 60A hobbywing ESC, da Sävox servoerne er temlig store strøm slugere., der var det kun min LRP SXXstock spec der kunne trække dem, men jeg løste det med en extern BEC, altså strøm udenom ESC, men sig til hvis du skal have mere hjælp.

• #6   8. maj 2011 Mick A: 20kg er lige i overkanten + længden er for stor - vil have lowprofile servo smiley Ezrun er udelukket - er færdig med de versioner.

Steff: Den motor må jeg have fat i så - takker!

Kommentér på:
Erfaringer med Xerun og Savox?

Annonce