621 visninger
|
Oprettet:
Erfaringer med Xerun og Savox? {{forumTopicSubject}}
Skal have fat i noget EL til min TB-03 som skal bruges til drift.
Har kigget på dette:
(link fjernet)
(link fjernet)
(link fjernet)
Har hørt nogle sige at ESC'en ikke egner sig til drift pga sensor styringen og dens programmering (?)..
Nogle der har prøvet det eller kan sige hvordan det vil du' til drift (varme, konstant acceleration osv)
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
Motoren vil egne sig okay til drift, dog muligvis lidt for kraftig.
Der vil du være bedre stillet med en LRP 10,5T motor istedet. Kig på nogle af de andre driftere her på galleriet. De kan give dig rigtig mange informationer om hvordan og hvorledes, ihvertfald de fleste af dem.
Og med hensyn til servoen, får du ikke meget bedre
Savöx laver rigtig gode kvalitets servoer, som blander høj hastighed med meget kraft. Med mange andre servoer, må man vælge mellem hastighed eller trækkraft.
Håber du kan bruge det til noget
jul 2007
Følger: 39 Følgere: 37 RC-enheder: 6 Emner: 34 Svar: 1.080
Du kan slutte den til computeren, opdatere ESC'en og justere ALT på den. Bare husk at læse manualen til ESC'en med hensyn til visse indstillinger, så du er sikker på ikke at lave noget galt
sep 2009
Følger: 58 Følgere: 56 RC-enheder: 8 Emner: 122 Svar: 1.633
Motoren vil jeg så lige lede lidt længere efter - servo og ESC bliver bestilt på mandag så
dec 2008
Følger: 112 Følgere: 107 RC-enheder: 8 Emner: 11 Svar: 97
og ligger med det motor sæt her: (link fjernet)
det funker ganske fint:)
jan 2004
Følger: 84 Følgere: 80 RC-enheder: 6 Emner: 66 Svar: 542
http://www.haertle.de/rc+modellbau/motoren/elektromotor/lrp+50832+vector+x12+brushless+stockspec+10+5t+elektromotor+rc+auto.html
Den er godkendt både til RCDSD og D1RC, hvorimod den anden kan du kun bruge til RCDSD.
Servoen er også rigtig god, jeg bruger den selv og har ingen problemer med den.
Det eneste jeg kan være lidt i tivl om er om ESC kan lever nok strøm til din servo, for det havde jeg problemer med med min 60A hobbywing ESC, da Sävox servoerne er temlig store strøm slugere., der var det kun min LRP SXXstock spec der kunne trække dem, men jeg løste det med en extern BEC, altså strøm udenom ESC, men sig til hvis du skal have mere hjælp.
sep 2009
Følger: 58 Følgere: 56 RC-enheder: 8 Emner: 122 Svar: 1.633
Steff: Den motor må jeg have fat i så - takker!
Erfaringer med Xerun og Savox?