{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
503 visninger | Oprettet:

HPI Trophy 4.6 {{forumTopicSubject}}

Jeg er indehaver af denne hidtil fantastiske bil..
Står i i dette problem med, bilen starter, helt fint. Hakker lidt i tomgang, spytter noget olie/brændstof ud. Den kan tage gas, men når gassen slippes går den ud, det samme hvis der gives gas hurtigt.

Det startede efter en køretur, hvor motoren pludseligt døde..
Jeg kan nu på ingen måde få den til at køre ordentlig mere.

Tog køletårn og topstykke af, den virker rigtig fugtig indeni..
Jeg håber virkelig der er nogle der har en løsning på dette.

Har ikke prøvet med et andet gløderør, kan det være det?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HPI Trophy 4.6
  • #1   3. jun 2011 Det var virkelig en dum ide bare lige sådan at tage kølertårnet af, en nitro motor kan ikke tåle det mindste kommer ind, det er bare indstillig der er noget galt med
    Det kunne tyde på at den går for fed, men det kunne også godt være gløderøret, men jeg tror det er indstillingen smiley


  • #2   3. jun 2011 Jeg er ikke totalt idiot, og nej, en nitro motor kan ikke tåle det. Dette gør det ikke dumt at se, om der evt. er noget galt med enten stempel eller cylindervæg. Sørger for der ikke kommer noget ned i den er ikke vanvittig svært. Et par fnugfri linsepapir og så er den fint kørende. smiley

    Det er ikke indstillingen.. Den har kørt perfekt med den indstilling..
    Og siden det skete efter en køretur, virker det underligt det pludselig skulle være indstillingen.


  • #3   3. jun 2011 Altså en nitro motor skal indstille bare der er fugt i luften eller om det er meget tørt eller om det er varmt eller koldt så jo din indstilling kan godt vær forkert.
    Når den pludre og spytter meget nitro ud så er det fordi den får en for fed blanding. high speed skruen skal skrues lidt ind.
    Her er lidt læse stof. (link fjernet)


  • #4   3. jun 2011 Har kørt med nitro biler i 5 år. Det er ikke indstillingen... Der er sket et eller andet, som gør den ikke er i stand til at køre ordentligt. Men bestiller et par rør til den, og ser om det hjælper.

  • #5   3. jun 2011 Gløderør skiftet. Dette løste problemet.

Kommentér på:
HPI Trophy 4.6

Annonce