{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  17,5T i Axial Scx-10
  • #1   13. jul 2011 eller sagt med andre ord... er det en god combination

• #3   13. jul 2011 Jeg vil sige det samme smiley
    Er det BL eller kulmotor vi taler om.
    Udover det har vi kørt med en Ezrun 9T i SCX´eren, og det virkede fint nok, men manglede noget trækkraft.

• #4   13. jul 2011 team wave brussless er planen eller robittornik brussless platinum

• #6   13. jul 2011 min fætter køre team wave sin axial og det køre vist fint

• #8   14. jul 2011 Selv motorer til touring cars kan bruges i SCX´eren.
    SCX´eren er gearet 1/25, så selv med en Ezrun 9T køre den ikke mere end de 12kmt, så det er ikke den høje hastighed du skal bekymre dig om her smiley
    Det er et spørgsmål om trækkraft, og det kan SCX´eren slet ikke få nok af.
    Og her er touring cars motorer bare ikke det bedste man kan få fat i.

Og så er der en anden ting som er langt vigtigere, du må ikke købe en ESC til den vogn som ikke har ”Bakke Brems” på.
    ”Bakke Brems” bremser vognen ned når du slipper gassen lidt lige som en håndbremser, og kan holde bilen stille på en bakke.
    Skal du ud og køre i terræn er det slet ikke til at undvære, og det er meget få touring cars ESC´er der kan det.
    Så mit råd er, se dig godt for før du køber noget smiley

• #10   14. jul 2011 Brian P
    Det er noget jeg heller ikke selv forstår smiley men out-runnere er langt mere solide end ind-runnerne som har svært ved at komme af med varmen, og det er et problem out-runnerne ikke har.
    Jeg har efterhånden 25 out-runnere ude at rulle, endda af de billigste mærker man kan købe, og jeg har ikke haft problemer med en eneste af dem i nu.

Jeg har kun to gange kørt min out-runner motorer varme.
    Den ene gang var da der lage sig en lille håndfuld grus og småsten op af motoren i Panser Smølfen og sleb alt malingen af motoren.
    Den anden gange (Med den samme motor) var da der satte sig en gren fast ind over motoren så der lugtede brændt flere meter væk, jeg tror mere det var grenen der lugtede end det var motoren smiley
    Det fik i alt fald ikke indvirkning på køretiden, og motoren køre fint i nu.

Et andet problem ind-runnerne har, er at de mangler trækkraft, og det er ikke det bedste i en trial eller crawler.
    Ind-runnerne har for få poler og for lidt rotations masse til at kunne trække godt, og løber derfor hurtigt varm.

Kommentér på:
17,5T i Axial Scx-10

Annonce