{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Råd v køb af brugt nitro? {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved at købe en brugt nitrobil, der angiveligt skulle ha kørt 7L brændstof på nuværende motor.

Da det er min første nitro ræser, er jeg ude efter lidt vejledning mht. ting jeg skal være opmærksom på ved køb af brugt.

Den bliver sendt til mig i løbet af ugen.

-Sune

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Råd v køb af brugt nitro?
  • #1   15. aug 2011 hej sune det bedste ville være at se og prøve den og kontrolere at differne og kompretionen er ok samt servoer virker ellers ville jeg bede om at se en video af den starte osv. håber dette hjælper

m.v.h
    Michael

• #2   15. aug 2011 God ide med video, det vil jeg prøve Michael!

• #3   15. aug 2011 det er farligt at købe noget ubeset, video eller ej. man kan ikke se på en video om det har taget sælger 45 min at starte dyret.

når jeg køber noget ubeset , så er jeg indforstået med at det der kommer kan set med mine øjn være noget lort, selv om at sælger mener at det er tip top..

• #4   15. aug 2011 Mener du jeg skal lave en aftale med sælger om, at hvis jeg ikke er tilfreds med standen, kan jeg tilbagelevere varen ?

Hvad blev der af at stole på hinanden ? smiley

-S

• #5   15. aug 2011 Hej Sune N. det ville være nemmere at svare dig hvis man viste hvad det er for en. for der er stor forskel på mærke - model for at få lidt mere presise svar. eller måske en anbefaling, fra andre med erfaring.
    det er kedeligt at bruge en masse penge på nye reservedele, hvis man ikke regner med det.
    ps. har selv en gang købt en bil i så dårlig stand at det ikke kunne betale sig at lave, men bliver man snydt er dette forum godt til at advare andre i mod dårlige handler.
    ellers har jeg generalt gode erfaringer her inde.
    mvh.kc

• #6   15. aug 2011 tlf aftaler er ikke altid det værd man lægger i dem.

Hvis man køber ubeset acceptere man at man risikere at blive snydt...

Tillid er noget svært fordøjeligt noget. men endnu værre er det at finde en fælles forståelse for hvad der er skrot og hvad der er guld.

hvis det er så billigt at du ikke kan lade være så køb dog. og ellers så slip den extra tusse og bestil en ny smiley

• #7   15. aug 2011 Bare rolig Sune, jeg sender en video til dig i morgen hvor den køre smiley :D
    Du vil ikke blive skuffet smiley

Kommentér på:
Råd v køb af brugt nitro?

Annonce