{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
955 visninger | Oprettet:

Kan en Røggenerator kobles parralelt over ESC? {{forumTopicSubject}}

Hey RCgalleri...
Som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at høre om der skulle være noget i vejen for at koble min Røggenerator/12V blæser parralet over min Motor/ESC således at røggeneratoren/blæseren for samme strøm som motoren gør, hvilket jo gør at der kommer mere røg hvis jeg gir båden fuld gas og mindre hvis jeg slipper gassen:D??! Håber i kan hjælpe, tak!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan en Røggenerator kobles parralelt over ESC?
  • #1   20. sep 2011 Næææ, der er ikke noget i vejen for at du sætter den over ESC´en. MEN røggeneratoren og blæseren slukker jo også når du slukker for motoren.
    Men man kan sætte endnu en ESC til røggeneratoren og blæseren som er lidt forskudt i forhold til motorens ESC, så røggeneratoren og blæseren aldrig slukker helt, og røggeneratoren ikke bliver kold.

• #2   21. sep 2011 Sauron L:
    Okay ja den er jeg med på, men hvordan sætter man så en ESC mere til som er lidt forskudt men samtidigt følger motorens fart?? Tak smiley

• #3   21. sep 2011 Man kunne før i tiden købe en lille dims (jeg kan ikke huske hvad den heder) men den satte man imellem modtager og ESC.
    Så den fulgte motorens hastighed, og uanset om du kørte frem eller bak ville det man satte på blæser, røggenerator osv, kun køre fremad.
    Hastighed ved tomgang kunne stilles på et lille potmeter.

Jeg har haft sådan en dims for godt 15 år siden, så jeg er ikke helt sikker på at de findes mere.
    Det kan være at du skulle forklare problemet for Modelskibet. Dk, det er muligt at han kender til noget der ligner.
    Jeg brugte min dims til min African Queen, den drev røggenerator og plastik dampmaskine smiley

• #4   21. sep 2011 okay hehe jæmmen så tror jeg lige jeg høre Michael fra modelskibet om han har sådan noget på lager og om han evt. ved hva man kan gøre!! Og tak for dine svar:D.. Vh Martin

• #5   22. sep 2011 bare sæt den største pinion på du har og det mindste spur, og kør så elænge som muligt, så virker din esc også som røg generator

Kommentér på:
Kan en Røggenerator kobles parralelt over ESC?

Annonce