{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
937 visninger | Oprettet:

Hvilken motor til 1/8 Truck {{forumTopicSubject}}

Hej RCG.

Jeg snuser lidt rundt på hobbyking i øjeblikket, og er faldt over deres nye serie af Turnigy motorer.

Jeg kan se der er nogle af dem der er 2 poles, og nogle der er 4 poles. Men det er ikke dem alle de skriver det ved. Kan man se det ud fra billeder eller de andre stats?

Er det ikke at foretrække at købe 4 pole motorer grundet den ekstra trækkraft?

Hvilken en af følgende ville i foretrække i en E-maxx?

(link fjernet)

http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/%5F%5F17720%5F%5FXK3674%5FB%5F1400KV%5FBrushless%5FInrunner.html

(link fjernet)

Jeg forstår ikke helt hvorfor nogle af dem kan håndtere 22.2 Volt, og så den sidste kun 14.8?

Jeg kan se at jo lavere KV motoren har, desto mindre A trække de. Det lyder voldsomt, at kunne trække den første motor på en 60 A ESC? Jeg ville da mindst smide en 100 A på sådan en bandit - men det er måske ren overkill?

Mvh.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken motor til 1/8 Truck
Kommentér på:
Hvilken motor til 1/8 Truck

Annonce