384 visninger
|
Oprettet:
Savage 25 - Tuning?? {{forumTopicSubject}}
Hvad skal jeg vælge at Tuning, for at den kommer til at få et bedre optræk, og måske en bedre topfart?
Jeg har kigget på kompressorer, men folk siger det ikke er godt, men hvad vælger man så ?
Jeg har lige købt nyt køletårn, Nova 7075 alutårn.
Så har jeg kigget på nogle udstødninger, men skal jeg ikke opgradere mine drivaksler etc. når jeg får et så meget bedre træk ?
Capiz 8)
jul 2004
Følger: 92 Følgere: 91 RC-enheder: 3 Emner: 49 Svar: 2.577
apr 2005
Følger: 48 Følgere: 48 RC-enheder: 2 Emner: 17 Svar: 1.162
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 49 Svar: 173
Noget i vil anbefale?
Det samme med dæk og fælge !!!
Gearboksen har jeg hørt, at man skal have forbedrede drivaksler osv. for at det ikke bliver revet fra hinanden, men ved ikke om det passer...!!
Jeg har ikke rigtig nogen begrænsning for pris, da det bare bliver et løbende projekt, hvis det koster mere end hvad jeg vil bruge af mine sommerpenge.. he he
Capiz 8)
apr 2005
Følger: 6 Følgere: 3 RC-enheder: 1 Emner: 31 Svar: 143
Nova koblings sko 3 alu, griber meget bedre og giver optræk
Nova power trap, giver køling
Udstødning, en RDlogics er rigtig god.
dæk og fælge, skal du have nogle brede og lette som et par bowtires/disk De er nok ca 1kg lettere end dine stok. Så det giver også noget.
Hvis du syntes det er noget af en liste man skal til at købe kan du jo bare opgradere din motor til en picco27, så vil du få en motor med riv i, men så hvis du opgradere disse dele efter du har en picco27 vil du få en rigtig hurtigt savage.
Det var lidt om tuning, så hvis du vil modde lidt mere, så skal du til at invistere i carbon dele til din savage. f.eks sideplads og lave et tank mod så tanken kommer til at sidde hvor din elektronik sidder nu.
Det er nice at have en savage der vejer under de 5kg med alt.
apr 2005
(link fjernet)
Dæk:
(link fjernet)
fælge:
(link fjernet) det er de letteste
Dette kit er ikke dum at opgradere til
(link fjernet)
Glemte lige at skrive i min sidste tråd, at et nova motor mount og giver køling det er også godt at have på.
Man hvis man skal købe det hele, kan man jo godt smide mange penge i ens savage.
Så jeg ville første opgradere din pipe, og til nogle alu 3 koblings sko. Det er det første skridt.
Held og lykke med det.
jul 2004
Følger: 18 Følgere: 17 RC-enheder: 5 Emner: 49 Svar: 173
Capiz 8)
apr 2005
Savage 25 - Tuning??