{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.122 visninger | Oprettet:

Brushless ESC? AMP? {{forumTopicSubject}}

Hej. Nu bliver jeg lidt forvirret.

Hvis man har sig en 1:8 bil, så anbefales det er købe en Trackstar (billig) eller en Mamba esc (dyre løsning)

Forstår det ikke rigtigt; Trackstar trækker kan trække 150A kontinuerligt, Mamba trækker 120A.

Vxl-3s er en "svag" esc fra traxxas fra 2wd modellerne og har lidt et image af at være lidt af en svag mellemløsning. Men denne trækker 200 kontinuerligt og 320 i burst? - dette er da godt og grundigt over de andre?

Links:

VXL-3S:
http://traxxas.com/products/parts/escs/vxl3s

Trackstar:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__14635__Turnigy_TrackStar_150A_1_8th_Scale_Brushless_Car_ESC_.html

Mamba:
http://www.castlecreations.com/products/mamba_monster.html

Spørgsmålet; Er traxxas esc kraftigere trods den ikke kan tage så mange celler?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brushless ESC? AMP?
Kommentér på:
Brushless ESC? AMP?

Annonce