{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Program kort ezeun hobbyking
  • #1   29. feb 2012 Jeg svarer lige med et spørgsmål. -er det ikke det samme programkort der følger med til alle str. Hvis man køber som pakke-løsning?
    Altså enten det 'fornemme' eller det alm kort.


  • #2   29. feb 2012 Jeg ved i hvertfald at 2 i 1 kortet (det der kan tilsluttes computeren) virker på både Ezrun 60A V2 og Xerun 150A. Så jeg vil mene det burde virke. Men vil dog ikke satse familie juvelserne på det :o)

  • #3   29. feb 2012 Alle Ezrun v2 og Xerun ESC´er kan programmeres med det samme kort, de har nemlig den samme styre chips indbygget.
    Jeg er dog mere til pro kortet, da det er noget nemmere og federe at bruge, og det kan også tage et par af Hobby Wings fly og marine ESC´er.

    Year Racing og Turnigy (de modeller der ligner/er Hobby Wings tager den også smiley

    Jeg har efterhånden 20 Ezrun v2, Xerun og Turnigy ESC´er, og har brugt det samme gamle alu kort i over 3 år nu smiley


  • #4   1. mar 2012 Har også et "gammelt" pro kort, eller 2 in 1 kort, jeg hvade brugt på en Ezrun 60A V2 ESC.
    2 år efter købte jeg en Xerun 150A. Det krævede bare lige at jeg opdaterede kortet via USB kabel. Så spillede det igen.


Kommentér på:
Program kort ezeun hobbyking

Annonce