{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Peter P
Peter P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 5

EZRUN-25A-H problemer {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.
jeg har netop modtaget min helt nye fartregulator og brushless motor. I form af en EZRUN-25A-H ESC og en Ezrun 13T/3650M motor.
Men da jeg prøver at kode gassen ind med fjernbetjeningen, er det som om den overhovedet ikke reagere, jeg har fulgt manualen fuldkomment, men de små fine grønne lys der skulle komme, lyser bestemt ikke....
og den reagere overhovedet ikke på gassen...
Håber nogle kan hjælpe mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  EZRUN-25A-H problemer
  • #1   14. mar 2012 lyser den over hovedet ikke smiley

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2012

#2   14. mar 2012 jeg kan godt få den til at lyse, og de 10 forskellige indstillinger, kan jeg godt få den til.. men den reagere overhovedet ikke hvis jeg prøver at gøre noget fra min sender

• #3   14. mar 2012 er du sikker på at din fartregulator sidder i ch2 og at din motor ledninger er forbundet rigtigt

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2012

#4   14. mar 2012 har sat den i ch2 ... men kunne selvfølgelig være jeg skulle prøve med motoren... stadig ingenting... efter jeg har prøvet forskellige forbindelser med motoren

• #5   14. mar 2012 ja så har jeg ikke rigtig andre ider end at tage motoren af bilen og tag motoren i hånden og se om den gider at køre

• john N
    john N Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 18 Svar: 59
    #6   14. mar 2012 Har du fået esc'en kalibreret?

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2012

#7   14. mar 2012 motoren har slet ikke været monteret, da jeg ikke lige havde min skruetrækker hjemme idag..

Sandy N - det kommer an på hva med du mener du med at kalibrere den xD

• #8   15. mar 2012 Kalibreret den = sat den op til din sender..
    http://site.hobbypartz.com/hobbywing/HW-13-V2.pdf

• #9   15. mar 2012 I denne tråd kan du læse hvordan man kalibre den.
    http://www.rcgalleri.dk/for_messageDetail.aspx?Msg_ID=78473

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2012

#10   15. mar 2012 problemet ligger i at allerede ved punkt 2. altså der hvor den gerne skulle give et bib, ja det gør den så ikke...

• #11   15. mar 2012 Jeg har stødt på ESC´er der ikke altid giver et hørligt bib, men ellers virker fint.
    Så prøv igen det her smiley

Start opsætning af EZrun (husk at motoren skal være tilsluttet, ellers er der ikke noget der virker)

1 - Start ESC med setupknappen i bund, og slip knappen når den blinker rødt og bibber.

2 - Tryk en gang på knappen for at sætte nulpunkt (ESC beeper 1 gang)

3 - Speederen i bund og tryk på knappen en gang igen (ESC beeper 2 gange)

4 - Bremsen i bund og tryk på knappen (beeper 3 gange)

5 - Sluk det hele og pil ESC´ens stik ud af modtageren og sæt det i Programmerings kortet, husk at vende stikket rigtigt.

6 - Tænd ESC´en og du kan nu programmer din ESC til det nu skal bruge den til, husk at trykke OK efter det du omprogrammer hver gang, sluk det hele efter endt Programmering smiley

7 - Sæt stikket tilbage i modtageren og den er klar til at køre.
    God fornøjelse smiley

8 – Skulle din motor køre den forkete vej, byt om på to af motor ledningerne, så skulle det virke smiley

• Peter P
    Peter P Tilmeldt:
    feb 2012

#12   16. mar 2012 der skete stadig ikke noget, men har en mistanke om at det er min sender/modtager der er stået af. for da jeg prøvede at sætte det gamle til igen, virkede den hellere ikke...
    og reagerede ikke på noget som helst

• #13   16. mar 2012 Når du kalibre den - skal TH på din sender stå på REV
    Har du prøvet det?

• #14   17. mar 2012 Thomas Ø
    Det er altså lige meget om TH på senderen står på REV.
    Det er noget ESC´en selv klare smiley

Peter P
    Det ville nok være smart hvis du fik afprøvet ESC´en på et system du er helt sikker på virker.
    Jeg kender mange eksempler på at folk har brugt meget tid og penge på ting de ikke har tjekket rigtigt igennem.

• #15   17. mar 2012 Sauron L
    Om det er lige meget eller ej - ved jeg ikke - Har dog lige prøvet med med Ezrun 60 A. Kan dog godt kalibre den - men den bremser så bare først når jeg så køre frem....Det vil sige at jeg skal tage gassen 2 gange før den køre, der er så ingen brems på, den går direkte baglæns.
    Det men TH så iøvrigt også i brugsforvirringen under note 2
    Men der er måske forskel på de 2 ?

• #16   17. mar 2012 Nej der er ikke forskel på opsætningen af de to smiley
    Men når du kalibrer den vender du den samtidig ESC´en i den rigtige retning.
    Dvs, at det er lige meget om senderen stå på REV eller ej, ESC´en vender sig så den passer til senderen.
    Hvis din bil så køre bagvent efter du lige har sat din ESC op til senderen, er det fordi at du har byttet om på motor ledningerne så motoren køre den forkerte vej.

• #17   17. mar 2012 Nej.. når TH står på NOR køre bilen frem, men den bremser bare først anden gang jeg giver gas køre den frem - bytter jeg om på 2 motor ledninger køre den den gale vej.. men sætter jeg senderens TH på REV køre bremser den som den skal.. så hos mig har det åbenbart noget at sige...........

• #18   17. mar 2012 Thomas Ø
    ESC´en kan ikke vende sig sel efter en opsætning smiley

- Start ESC med setupknappen i bund, og slip knappen når den blinker rødt og bibber.
    (ESC´en bliver sat i opsæt mod)

2 - Tryk en gang på knappen for at sætte nulpunkt (ESC beeper 1 gang)
    (nulpunkt er sat i forhold til sender)

3 - Speederen i bund og tryk på knappen en gang igen (ESC beeper 2 gange)
    (ESC´en ved nu hvilken vej der er fremad)

4 - Bremsen i bund og tryk på knappen (beeper 3 gange)
    (ESC´en ved nu hvad der er tilbage og brems)

Osv, tro mig, jeg har over 20 af de ESC´er, fra 25A og op til 150A, og de har ikke taget røven på mig i nu, med det der at køre baglens når de ikke skulle smiley

Men nu må du undskylle, jeg skal ud tilæ gratis mad, min livret smiley
    Så jeg er først på tråden igen i morgen.
    Vi ses smiley

Kommentér på:
EZRUN-25A-H problemer

Annonce