516 visninger
|
Oprettet:
gm nitro bull .15 eller .21 {{forumTopicSubject}}
er der nogen derude der kender lidt til de motore da jeg sys det meget begrænset hvad der ligger på nettet af info om dem tænker mest om det er en god motor med lidt kræfter i og om holdbarhed er ok....
og så lige en hurtig mere kan en af de 2 motore uden en større ombygning sættes på min traxxas s-maxx
mvh christian
alle svar er sandsynligvis brugbare for mig da jeg stadig er lit det man vil kalde en "newbie" på området
apr 2008
Følger: 39 Følgere: 40 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 303
En 15´er har udstødning ud af siden på cylinderen og en 21´er har den bagud. .15 er på 2,5 ccm og en .21 er på 3.5.
Nitrobull ligger i den lave ende af pris- og kvalitetsklassen.
Nu er det jo lidt usædvanligt at ville lave en el bil om til nitro - det plejer at være den anden vej. Men prøv at google opgaven lidt - for det er nok ikke helt så enkelt som det måske lyder.Motorophæng, gastræk, udstødning osv. skal du nok have fra en anden Traxxas for at få det til at spille.
Med venlig hilsen
Niels Nitromekanikeren Vangsøe
sep 2011
Følger: 3 Følgere: 2 RC-enheder: 4 Emner: 5 Svar: 22
Jeg har forsøgt at sætte min HPI .28 motor på og den er alt for stor og tænderne på koblingsklokken passer slet ikke sammen med mit spurgear.
apr 2008
Følger: 39 Følgere: 40 RC-enheder: 4 Emner: 8 Svar: 303
Mvh
Niels
jun 2010
Følger: 7 Følgere: 7 RC-enheder: 10 Emner: 3 Svar: 21
hvorfor vil du have en anden motor på ?? hvis du kun har en 2,5ccm traxxas motor så kan du ombytte den til en 3,3 traxxas motor, den passer 100% i, og har mere power,rccentret og holte modelhobby tilbyder et ombytningsprogram på traxxasmotore, OS har også lavet nogle 3,5 ccm motore som skulle passe direkte i det originale motormount og din elstart passer også på, iccom.dk forhandler disse
mvh brian
gm nitro bull .15 eller .21