{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
516 visninger | Oprettet:

gm nitro bull .15 eller .21 {{forumTopicSubject}}

er der nogen derude der kender lidt til de motore da jeg sys det meget begrænset hvad der ligger på nettet af info om dem tænker mest om det er en god motor med lidt kræfter i og om holdbarhed er ok....

og så lige en hurtig mere kan en af de 2 motore uden en større ombygning sættes på min traxxas s-maxx

mvh christian

alle svar er sandsynligvis brugbare for mig da jeg stadig er lit det man vil kalde en "newbie" på området

Andre forumemner med "gm nitro bull"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gm nitro bull .15 eller .21
  • #2   15. mar 2012 Hej
    En 15´er har udstødning ud af siden på cylinderen og en 21´er har den bagud. .15 er på 2,5 ccm og en .21 er på 3.5.
    Nitrobull ligger i den lave ende af pris- og kvalitetsklassen.
    Nu er det jo lidt usædvanligt at ville lave en el bil om til nitro - det plejer at være den anden vej. Men prøv at google opgaven lidt - for det er nok ikke helt så enkelt som det måske lyder.Motorophæng, gastræk, udstødning osv. skal du nok have fra en anden Traxxas for at få det til at spille.
    Med venlig hilsen
    Niels Nitromekanikeren Vangsøe

• #5   15. mar 2012 Jeg har set billeder af nitro bull .15 og .21 på dem begge er der rund udstødnings port som er bagud rettet ligesom på traxxas motoren (2,5 ccm). Og ja min s-maxx er en nitro model. Jeg tænkte mest om en af den passer i mit motormount og om min kobling/svinghjul og udstødning kan bruges dertil.
    Jeg har forsøgt at sætte min HPI .28 motor på og den er alt for stor og tænderne på koblingsklokken passer slet ikke sammen med mit spurgear.

• #6   15. mar 2012 Sorry - den har jeg sku aldrig set før smiley
    Mvh
    Niels

• #7   15. mar 2012 alle motore op til str 18 burde passe i dit motormount, motore derover kræver et bigblockmount og jeg ved ikke om det laves til din bil, klokke og svinghjul burde passe direkte på motoren, udstødningen tør jeg ikke udtale mig om.
    hvorfor vil du have en anden motor på ?? hvis du kun har en 2,5ccm traxxas motor så kan du ombytte den til en 3,3 traxxas motor, den passer 100% i, og har mere power,rccentret og holte modelhobby tilbyder et ombytningsprogram på traxxasmotore, OS har også lavet nogle 3,5 ccm motore som skulle passe direkte i det originale motormount og din elstart passer også på, iccom.dk forhandler disse
    mvh brian

Kommentér på:
gm nitro bull .15 eller .21

Annonce