{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
763 visninger | Oprettet:

Fg Monster Motor {{forumTopicSubject}}

Hej ville det være et godt motorvalg til en Fg Monster
ved godt det ikke er en Zenoah motor men alligevel
tænker inden man køber størrer karburator og cylinderkit så kan man lige så godt købe den her

http://www.ebay.de/itm/XTC-30cc-30ccm-Motor-FG-Monster-Truck-Marder-Beetle-1-5-/290594280730?pt=RC_Modellbau&hash=item43a8c4d51a

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fg Monster Motor
  • #1   25. mar 2012 Den motor du linker til yder sikkert det samme som en std. 26cm3 Zenoah og holder sikkert 1/3 af hvad Zenoahen gør.

• #3   25. mar 2012 Husker at der var arrangeret et stort træf sidste år eller forrige år, hvor de også testede topfart på diverse fg og hpi LS biler
    Sjovt nok var det en FG Marder med helt std motor som blev klokket til den hurtigeste. så alle dem med dyre tun stumper, havde altså spildt deres cash.
    moralen er: Lær at indstille og kæle for din motor, så den yder hvad den skal, så skal den nok performe smiley

• #4   25. mar 2012 Jeg synes bare der er lidt slup i krumptapslejerne men det er selvfølgelig
    ikke så dyrt at skift de 2 krumptaps lejer og så et komplet pakningssæt . Hvor kan man se hvor mange ccm motor er på står det på blokken et sted

• #5   25. mar 2012 Lige nøjagtigt Kristian L, og jeg henviser til min video med en helt standard Fg Baja der kun er justeret perfekt.

Kommentér på:
Fg Monster Motor

Annonce