{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
615 visninger | Oprettet:

startproblemer {{forumTopicSubject}}

Har fået en SH engines m28-p3. Den suger ikke nyt nitro ind. Jeg giver den nitro til at starte med og motoren kan også godt lige starte op for at gå ud med det samme igen. Den er startet max et sek. Jeg kan også se at så snart jeg trækker så ryger der luft fra karb. og tilbage op i nitro slangen.
Jeg tænker den er utæt et sted, men er det rigtigt og i så fald forslag til hvor jeg skal starte med at kigge.
På forhånd tak
Mvh Michael


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  startproblemer
  • #1   28. mar 2012 forudsat at motoren er indstillet korrekt.
    så lyder det som om du ikke har noget tryk i tanken, tjek at dine slanger er hele og udstødningspakning/samlinger er tætte.
    prøv at tage slangen mellem udstødning og tank af og tjek at der er hul igennem det lille hul i udstødningen, jeg har haft en der var tilstoppet der og den gjorde det samme.
    mvh brian


  • #2   28. mar 2012 Super det prøver jeg. Tak. Ved ikke om motoren er indstillet rigtigt, men det lyder helt sikkert som det andet du beskriver.

  • #3   29. mar 2012 Top: 3 ½ ud
    Bund 1.5 ud fra flush

    Der kan også sidde noget gamle nitro i indgangs hullet på din karb. for hvis den har stået længe med nitro ind sig bliver det lige som sirup


Kommentér på:
startproblemer

Annonce