{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

HPI Recon - "Tuning" {{forumTopicSubject}}

Overvejer lidt at investere i en HPI Recon. Den fås til en fornuftig mønt, og den vil sønnike også synes er sjov. Han er en smule bange for Revo'en, så jeg har lovet at købe en ny som kører på batteri. smiley Så det er udelukkende pga. sønnike at jeg køber ny RC. smiley :)

Men er der mulighed for at "tune" Recon'en i stil med E-Revo VXL? Altså BL motor, 2 batterier osv?

Jeg har kigget lidt, men min forstand rækker ikke til at se hvilke motorer, eller batterier, der vil passe på en Recon. Så hvis nogen har forstand på det, må i da meget gerne smide nogle links.

Takker. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HPI Recon - "Tuning"
  • #1   19. apr 2012 Castle mamba micro pro esc og deres cm26 serie motor og kun 1 lipo batteri. så skulle den være kørende.
    men hvorfor ikke kigge på associated rc18 serien ?

• #2   19. apr 2012 Jeg har selv kigget meget på HPI Recon, og man kan snildt opgradere den - dog er 2 batterier ikke muligt som jeg lige ser det. Men den skulle også køre fint stærkt på 2 eller 3 cell Lipo. Man kan købe Brushless sæt til den på hobbyking, eller lave den dyre ala kristrian L smiley

• #3   19. apr 2012 Det er også muligt at opgradere bilen med diverse ting, da det er en plagiat af en anden bil, som der er lavet nogle alu dele til.

RC18 serien koster mere, men er nok også en bedre bil. Typisk kan man dog købe nogle ret fint RC18 modeller til 1000 kr. brugt.

• #4   19. apr 2012 Hey folks...

Ville egentlig bare lige fortælle at HPI Recon er ret vild og virkelig underholdende "out of the box" ...i mine øjne ikke nødvendigt at opgradere, men selvfølgelig hver sin smag! smiley

• #5   19. apr 2012 Tak til alle.

Super fedt at der findes "gejl" til den. Som sagt er jeg helt grøn i det her, så jeg aner ikke hvad jeg skal kigge efter, men nu har jeg da en idé.

Kristian og Morten: Jeg har besluttet at spendere MAX 1000,-. Har kigget lidt efter brugt E-revo og RC18, men der er pt ikke nogle til under 1000,-. Vi er jo i en "branche" hvor man hele tiden kan smide 500,- mere og få noget lidt bedre...så denne gang har jeg valgt 1000,- som "smertegrænse"...bilen skal også kun bruges til leg i haven og på vejen med sønnike. smiley (Så gør det jo ikke noget, hvis man senere kan montere noget lidt hurtigere geil på den...hehe smiley Tusind tak for info. smiley

Carsten: Super cool kommentar. smiley Jeg synes også den ser helt frisk ud, når jeg ser klip på Youtube "out of the box"

• #6   20. apr 2012 Jeg mener at disse biler passer dele med den.

propulse,
    maverick atom

Så er det bare at finde stumper på E-bay hvis man vil opgradere. Har læst at man både kan få differ i stål og drivlinie.

• #7   12. maj 2013 Jeg har haft en maverick atom - den er super men ikke super hurtig..

Kommentér på:
HPI Recon - "Tuning"

Annonce