596 visninger
|
Oprettet:
HPI Recon - "Tuning" {{forumTopicSubject}}
Overvejer lidt at investere i en HPI Recon. Den fås til en fornuftig mønt, og den vil sønnike også synes er sjov. Han er en smule bange for Revo'en, så jeg har lovet at købe en ny som kører på batteri.
Så det er udelukkende pga. sønnike at jeg køber ny RC.
:)
Men er der mulighed for at "tune" Recon'en i stil med E-Revo VXL? Altså BL motor, 2 batterier osv?
Jeg har kigget lidt, men min forstand rækker ikke til at se hvilke motorer, eller batterier, der vil passe på en Recon. Så hvis nogen har forstand på det, må i da meget gerne smide nogle links.
Takker.
nov 2005
Følger: 168 Følgere: 170 RC-enheder: 27 Emner: 95 Svar: 3.761
men hvorfor ikke kigge på associated rc18 serien ?
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 24 RC-enheder: 3 Emner: 95 Svar: 965
maj 2010
RC18 serien koster mere, men er nok også en bedre bil. Typisk kan man dog købe nogle ret fint RC18 modeller til 1000 kr. brugt.
jan 2004
Følger: 7 Følgere: 10 RC-enheder: 4 Emner: 16 Svar: 165
Ville egentlig bare lige fortælle at HPI Recon er ret vild og virkelig underholdende "out of the box" ...i mine øjne ikke nødvendigt at opgradere, men selvfølgelig hver sin smag!
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 1 RC-enheder: 2 Emner: 31 Svar: 106
Super fedt at der findes "gejl" til den. Som sagt er jeg helt grøn i det her, så jeg aner ikke hvad jeg skal kigge efter, men nu har jeg da en idé.
Kristian og Morten: Jeg har besluttet at spendere MAX 1000,-. Har kigget lidt efter brugt E-revo og RC18, men der er pt ikke nogle til under 1000,-. Vi er jo i en "branche" hvor man hele tiden kan smide 500,- mere og få noget lidt bedre...så denne gang har jeg valgt 1000,- som "smertegrænse"...bilen skal også kun bruges til leg i haven og på vejen med sønnike.
Carsten: Super cool kommentar.
maj 2010
propulse,
maverick atom
Så er det bare at finde stumper på E-bay hvis man vil opgradere. Har læst at man både kan få differ i stål og drivlinie.
jan 2013
Følger: 5 Følgere: 7 RC-enheder: 2 Emner: 3 Svar: 565
HPI Recon - "Tuning"